väyrynen ei oo tosissaan mukana, hänet on laitettu

Paremmansuomenpuolesta

vain viemään ääniä huhtasaarelta. ne muutamatkin jotka meinaa paavolle laittaa äänensä, niin kannattaa vielä hetki miettiä ja käyttää järkeensä ja äänestää huhtasaarta.
vaan silloin tapahtuu muutos parempaan.

9

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja_höpö_höpö

Lopullinen ei näille molemmille Venäjän talutusnuorassa oleville ehdokkaille.

• HitsaajaNaantali

Paavo on ääneni ansainnut. Paavon itseluottamus on rautaa. Jotkut kehuvat Niinistöä, mutta sehän on vaan omahyväinen "p***a". Kuusi vuotta ja se ei ole tehnyt yhtään mitään muiden kun itsensä eteen.

• ei-äänii-persuille

Meidäm perhe äänesti paavoo ja muutama kaveri myös. oli lauralla vähän uskottavuusongelmii ja luotto noihi persuihin nollissa muutenki

• 77777777

Tottakai Paavo on täysillä mukana, ei kai se muuten olisi kerännyt niin tinkaan niitä kannattajakortteja. Johan sen järkikin sanoo, tule itse järkiisi. Huhtasaarella sen sijaan voi olla vielä selittelyn paikka väitöskirjastaan, ei savua ilman tulta.

• Ensopuloi

Kyllä Paavoa on äänestettävä, sanoohan se jo järkikin. Niinistö on ylimielinen eikä ole päässyt irti Kokoomustaustastaan, siinäköhän sitten syy että häntä kannattavat sellaisetkin jotka ei oikeasti siihen porukkaan kuuluisi mutta luulevat olevansa hienompia ja valtaeliittiin kuuluvia silloin kun antaa äänensä Kokoomukselle.

• Maisteri.opettaja

Paavo on paras Huhtasaari on mukana vaan viemässä Paavolta ääniä. Paavo saa ääniä puolet enemmän kuin Huhtasaari. Laura on vielä kokematon raakile eikä edes osannut ruotsia puhua Fem tv:n tentissä.

• eimennythörhöjenmiel

Takiasehdokkaita oli nämä teidän Huhtasaaret ja Paavot. Niinistö jyräs höpötyksistä huolimatta. Hän tosiaan on nyt koko kansan presidentti ja rannalle jää vain jotkut onnettomia haavelivat hörhöt.

• kekkonenkekkonenkekkkkkk

Ihan oikein Paavo viekin äänet...Se tyhjän lupaaminen nähty jo muuttuu oman edun tavoittamiseksi .Vaikka kurkku suorana pikku "peruspenat" mölyää toreilla ja teboililla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4652
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1947
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1186
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe