Kerro, millaista siellä oli. Kesto? Ketä ammattilaisia tapasit? Mitä siellä tehtiin? Laitettiinko lääkitys kohdalleen? Oliko kuntoutus sinulle hyödyllinen ja jos oli, niin millä tavalla? Mitä liikuntaa tai fysioterapiaa sisälsi? Oliko kovinkin yksilöllistä vai pitikö mennä massan mukana. Kaikenlaiset kokemukset kiinnostaa, kun itse olen ehkä sellaiseen menossa. En vain tiedä, mitä siitä hyötyisin. Mitä siellä siis yleensä tehdään???
Kokemuksesi Kelan kipukuntoutuksesta
2
294
Vastaukset
- Kiinnostunutmyös
Minuakin kiinnostaa ja tuollaista ehdotettiin, mutta sitten lääkäri sanoi, että ei ole olemassa pelkkää kipukuntoutusta vaan se kipuosuus liittyy aika moneen muuhun kuntoutukseen osana sitä kuntoutusta, joten en sitten tiedä, että kannattaako. Meinaan että jos on vaikka viikon kuntoutus ja sitten kipua käsitellaan vain pari tuntia jollain luennolla, niin mitä siitä hyötyy.
- Eikiitos
Hei! Jos osoitteena on Turku ja Petrea Holiday Club Caribia, unohda koko juttu!
Petrean henkilökunta on semi ok, mutta Caribialle olet vastenmielinen paskakansalainen jolle halveksunta ja hyljeksiminen ainut kohtelu! Tovon hartaasti että Kelan systeemi ajetaan alas ennen kuin ko. henkilökunta tarvii niitä, ja että työttömyyt kohtaa koko Caribian henkilökuntaa ( lue: paskajengiä)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423