Löytyskö Harjavallasta jotain helpposti antavaa maksutonta naista? Tarttis saada puutteeseen.
helpotusta
18
2504
Vastaukset
- LöysäKaira
Sellaselle ketä täältä ettii pimppiä, niin antaa tuskin maksullisetkaan naiset.
- porilaistenmarssi
Kaikki naiset on maksullisia. Yleisiä kannattaa silti käyttää. Tulee halvemmaksi.
- HarjavaltaSaastunut
Ei kannatta ketään ainakaan jos harjavaltalaisesta on kyse saatat saada jonkin klamydian tai vaikkapa HIV koska Harjavaltalaiset ovat saastunutta kansaa
- pasda
Sieltä piipuista tupruaa rik-- vesihöyryä, ei siitä HIV;ä saa. Sen vertta vois opiskella botaniikkaa, jos lähtee kanssaihmisiä haukkumahan.
- Anonyymi
se on him joka klamyrian kans soittelee ja se kaljupää pyhä yrjönä vai mikä se oli vai ari zwängk vai mikä se oli
- harkavlat
kyllä sieltä muutakin tulee, ei se ianakaan VITAMIINIA ole
- Ostojamyynti9
Harjavallasta en tiedä mutta porilaiselta saa ilmaiseksi. Tosin ei niitä silti kukaan tervejärkinen huoli.
- jouopokku
Onko pianki avajaiset?
Mää olisin valmis kaatamaan myyjät ja asiakkaat.
Ensalkuun parketilla.
Aamuyästä kammaris. - ontietoo
kyseleppä hällinsuunasta
- katopeiliin
Se on miehessä vika jossei pillua saa.
- Hillusilmä
Jou. Ja naisesa vika jos ei taho. Ni.
- Anonyymi
M.R ei vaadi muuta ku et viereen meet t: pipo
- Anonyymi
Nuoret naiset antaa mulle baari illasta.
- Anonyymi
Hei Pipo! Lopeta J:n kanssa paneskelu tai tyttöystäväsi saa tietää mitä touhuat hänen selän takana!
- Anonyymi
Kuulemma sellanen tumma taksi suhari ainakin. Mene ja tiedä
- Anonyymi
Siis se nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis se nainen?
No se se.
- Anonyymi
Kuka pillua tarvii ko on terveet käet...sano pohjalaine.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804