Saako yrittää pokata?

Iines2018

Syntyykö AA:ssa intiiimejä seurustelusuhteita? Saako niitä syntyä?
Minulle on sanottu "ettei kuormasta saa syödä".
Ken tietää tai on kokemuksia-- valaiskaa mua.

6

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sankkerinsaanut

      On tunnettu tosiasia sykupuolitautien klinikalla että homojen piireissä, että AA kerhot ovat parhaita homojen iskupaikkoja.
      Koko toiminta rakentuu ”lähimmäisenrakkauteen”. Monesti naiset kokevat tilaisuudet vaivaannuttavina, vaikka aina kokous ei riistäydy orgiaksi.

      • Anonyymi

        Onpas teillä raitistuminen vaikeaa. En tiennytkää, että jos raitistuu, niin AA-ryhmästä siirrytään sukupuolitautien klinikalle!
        Menkää A-klinikalle, niin samalla kerralla on raitis ja klinikalla. Ei tarvi paikasta toiseen juosta.


    • Anonyymi

      Syntyy, paljonkin. Tuskin sitä kukaan voi kieltää, eikä siihen tarvettakaan liene. Moni varmaankin neuvoo pitämään raittiuden ykkössijalla ja aloittamaan suhteen toisen AA-laisen kanssa vasta kun molempien raittius on pysyvällä mallilla ongelmien ja riskien välttämiseksi.

    • Anonyymi

      sieltähän se kiva löytää sielunkumppani mutta hyvässämielessä kohti raitistumista kumallekin.

    • Anonyymi

      Tottakai syntyy monenlaisia suhteita AA:ssa.Itsellä yli 40 vuoden kokemus AA:sta,olen nähnyt monta suhdetta,jotka yleensä perustuu sukuvietin tyydyttämiseen.Mutta tosi rakkaussuhteet syntyy tosi harvoin,saatika että ne kestää hautaan saakka.Itse en voisi kuvitellakkaan suhdetta AA:laiseen naiseen.Ei kaksi tunnevammaista voi elää yhdessä vuosia.Tämä perustuu omiin kokemuksiin.

      • Anonyymi

        Oletpa ahdasmielinen sairautesi kanssa. Minä ajattelen juuri päibvastoin. Vain toinen alkoholismin tai päihteiden käytön voi ymmärtää sitä taistelua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe