Syntyykö AA:ssa intiiimejä seurustelusuhteita? Saako niitä syntyä?
Minulle on sanottu "ettei kuormasta saa syödä".
Ken tietää tai on kokemuksia-- valaiskaa mua.
Saako yrittää pokata?
6
968
Vastaukset
- Sankkerinsaanut
On tunnettu tosiasia sykupuolitautien klinikalla että homojen piireissä, että AA kerhot ovat parhaita homojen iskupaikkoja.
Koko toiminta rakentuu ”lähimmäisenrakkauteen”. Monesti naiset kokevat tilaisuudet vaivaannuttavina, vaikka aina kokous ei riistäydy orgiaksi.- Anonyymi
Onpas teillä raitistuminen vaikeaa. En tiennytkää, että jos raitistuu, niin AA-ryhmästä siirrytään sukupuolitautien klinikalle!
Menkää A-klinikalle, niin samalla kerralla on raitis ja klinikalla. Ei tarvi paikasta toiseen juosta.
- Anonyymi
Syntyy, paljonkin. Tuskin sitä kukaan voi kieltää, eikä siihen tarvettakaan liene. Moni varmaankin neuvoo pitämään raittiuden ykkössijalla ja aloittamaan suhteen toisen AA-laisen kanssa vasta kun molempien raittius on pysyvällä mallilla ongelmien ja riskien välttämiseksi.
- Anonyymi
sieltähän se kiva löytää sielunkumppani mutta hyvässämielessä kohti raitistumista kumallekin.
- Anonyymi
Tottakai syntyy monenlaisia suhteita AA:ssa.Itsellä yli 40 vuoden kokemus AA:sta,olen nähnyt monta suhdetta,jotka yleensä perustuu sukuvietin tyydyttämiseen.Mutta tosi rakkaussuhteet syntyy tosi harvoin,saatika että ne kestää hautaan saakka.Itse en voisi kuvitellakkaan suhdetta AA:laiseen naiseen.Ei kaksi tunnevammaista voi elää yhdessä vuosia.Tämä perustuu omiin kokemuksiin.
- Anonyymi
Oletpa ahdasmielinen sairautesi kanssa. Minä ajattelen juuri päibvastoin. Vain toinen alkoholismin tai päihteiden käytön voi ymmärtää sitä taistelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412233Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2231984- 1111538
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421265- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251088- 74999
- 63954
- 70950