jos haluaa muutoksen parempaan nii äänet lauralle.

paitsi_että

muut voivat ruveta myymään vaikka mukeja.
salekin vois rauhassa keskittyä kummityttönsä kanssa lapsen hoitoon, ja nauttia eläkkeellä olosta.
jokainen isänmaataan rakastava järkevä suomalainen äänestää huhtasaarta.

39

771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loppuunöyristely

Lauralle annetaan.

• Tulee-viel-kovaTÄTI

Iliman muuta Lauralle äänet, mutta osaakohon tuo oikein kiekasta -jottei vain hymyile.

• no.mutta

Miksi pitäisi Lauralle....?

• kansan-tahto-mentäs
        no.mutta kirjoitti:

Miksi pitäisi Lauralle....?

Koko kansahan on nykyisille päättäjille rupusakkia. mitäs nämä kansasta piittaavat-
        -eivät mitään ketään kuuntele, muutakuin vehestävät itseriitoisina,
        --NS. EU-mappeja kaikki päättäjämme-

• parassssonnnn

En ikinä äänestäis Niinistöä,Paavoa tai Haaviston homppelia. Ääneni annan Lauralle joka on ainut kelle äänen vois antaa PISTE

• eikelpaamulle

En äänestä Lauraakaan, mutta Saulikaan ei ole kelvollinen pressaksi, koska menetti harkintakykynsä naimalla kummilastaan.

• KK113

Lauraa olen äänestänyt. En ikinä äänestäisi Saulia. Sauli puhuu puolituntia niin kun kuuntelet sitä niin se ei ole saanut yhtään mitää järkevää sanottua ja toinen jolle en koskaan antaisi ääntä on Homppeli haavisto. Onhan se nyt rumaa kun itsenäisyypäivän vastaanotolla on kaksi miestä kättelemässä vieraita. Väyrynen on vastaan eu:ta mutta oli ensimmäisten joukossa laittamassa nimeä kun eu:hun liityttiin. Oikea takin kääntäjä mutta Lauran jälkeen seuraava mahdollinen. Muista ei kannata edes mainita. Niin ja tuosta Saulin kummitytön naimisesta se että Kummityttö ei välttämättä ole sukulainen koska kummin ei tarvi olla sukulainen.

• KK113 kirjoitti:

Lauraa olen äänestänyt. En ikinä äänestäisi Saulia. Sauli puhuu puolituntia niin kun kuuntelet sitä niin se ei ole saanut yhtään mitää järkevää sanottua ja toinen jolle en koskaan antaisi ääntä on Homppeli haavisto. Onhan se nyt rumaa kun itsenäisyypäivän vastaanotolla on kaksi miestä kättelemässä vieraita. Väyrynen on vastaan eu:ta mutta oli ensimmäisten joukossa laittamassa nimeä kun eu:hun liityttiin. Oikea takin kääntäjä mutta Lauran jälkeen seuraava mahdollinen. Muista ei kannata edes mainita. Niin ja tuosta Saulin kummitytön naimisesta se että Kummityttö ei välttämättä ole sukulainen koska kummin ei tarvi olla sukulainen.

Niinistö vie pelin tällä kertaa, mutta seuraavissa vaaleissa Pekka Haavisto tulee olemaan yhtä ylivoimainen mitä Niinistö nyt. 🌈

• koko-kansa-takana
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

Niinistö vie pelin tällä kertaa, mutta seuraavissa vaaleissa Pekka Haavisto tulee olemaan yhtä ylivoimainen mitä Niinistö nyt. 🌈

Eiköhä 6-vuodessa ole kylliksi matuiluun -jotta silloin näitä jo kyllä kyytätää-

• KohtuusKaikessa
        nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:

Suomen kansa ei tule koskaan valitsemaan homomiestä tasavallan presidentiksi. Näin se vaan on.

• Eilauraaikinä

En ikinä äänestäisi Laura kaltaista hörhöä. Ihmettelen kovasti, jos joku häntä äänestää.

• suomen-parhaaksi

Laura ajaa linjaa jotta koko suomi pidetään asuttuna, eikä pakata hölmöläisesti kerrostaloihin.

Järkiä tallella Laudan linjassa...

• ApinaPapina

Kannatamme kaikki Lautaa sillä Laudan linjassa on järkeä.........

• Peruslaki

Laura se meinaa ottaa itselleen enemmän valtaa kuin mitä
      Kekkosella oli aikoinaan.
      Taitaisi mennä koko presidenttikausi eduskunnan kanssa perustuslain muutoksiin. Pikainen muutos vaatisi 5/6 enemmistön.

• Lyhyt_Kommentti

Äänestin Lauraa

• Einatseille

Varmaan suuri osa peräkammarin pojista äänestää kaunista vaaleaa ja sinisilmäistä naista.
      Onhan hän jopa ihan arjalaisen näkönenkin. Onneksi ei ainakaan tällä kertaa tule pääsemään pressaksi. Luulisi jo historian opettaneen meille miten paljon tuhoa natsit ovat saaneet aikaan.

• mikäs-näillä-pyrkimys

Haes google hakuna--- muslimit lontoo --- !!!
        -- ja sitten sitten vielä kirjoitat tuon youtube kenttään !!!

---näet mailman menoa aika tavalla-

• reaIisti
        mikäs-näillä-pyrkimys kirjoitti:

Haes google hakuna--- muslimit lontoo --- !!!
        -- ja sitten sitten vielä kirjoitat tuon youtube kenttään !!!

---näet mailman menoa aika tavalla-

Miksi ihmeessä minun pitäisi Lapua-palstalta loikata Lontoon palstalle? Kirjoita sinä hakuun Huhtasaari, kannatus ja ole hiljaa.

• hankiaivot

Esim. ite olen nainen kuka äänesti Lauraa, sillä ei ole merkitystä vaikka se olisi yhtä ruma kuin sinä vaan sillä mitä aivoissa liikkuu

• s41s313s12312s3

jaa eli jos on siniset silmät ku mulla ni on natsi? OK, pitääpä muistaa sitte ku olemme vallassa ni et kuka nimitteli

• elät-muutoksen-aikaaa

Maahanmuutto- ja maailman menoa suomi24.

lurkkikaas noita ja näette tämänpäivän poliittista seurausta

• Just_joo

Persuista loppui veto jo ennen vaaleja. Hyvin sen ymmärtää. Kuka nyt tyhjän eteen työtä tekee.

• sskeptikko

Siis "jos haluaa muutoksen parempaan nii äänet Lauralle"
        Avataanpas vähän eli minkä muutoksen parempaan, onko nykytilanteessa jotain sellaista mihin haluaisin muutoksen ?
        Ja jos jotakin muutosta on tarjolla, niin miksi juuri nimenomaan Laura on se henkilö joka pystyy sen minulle tarjoamaan ?

• nuorissa_on_tulevaisuus

Vaikka Huhtasaari saisi joka ainoan Niinistö vastustajan äänen, niin Sauli valittaisiin silti heti ensimmäisellä kierroksella ja jäisi vielä aika paljon pelivaraakin.
      On siis aivan turhaa vaivautua äänestämään, koska jokainen vastustaja saa ne omien kannattajiensa äänet Haavistokin joka on selvä kakkonen, jää vielä näissä vaaleissa kauas taakse. Seuraavissa hän on kyllä täysin suvereeni voittaja, koska sai jo edellisissä vaaleissa melkoisen äänisaaliin. Seuraavissa hänellä ei ole yhtään varteenotettavaa vastustajaa. 😁

• niintheki

Joo veto loppui, mutta niinhän se on että tyhjät tynnyrit kumisee eniten

• suomenpitääollasuomi

jos kaikki kellä järki pelaa äänestää lauraa niin sale voi rauhassa jäädä kummityttönsä kanssa kotiin. ja todellakin parempi niin.
        suomen kannalta ei parempaa presidenttiä löydy kuin huhtasaari.
        vain idiootit haluaa jättää lapsensa tänne matujen saartamaksi ja niin tulee käymään ellei homma muutu.
        ei auta itku enää myöhemmin.
        huomenna isänmaan puolesta, vielä kun voi.
        äänet huhtasaarelle.

• Markkapelle

Huhtasaari ihannoi markka-aikaa. Devalvaatioista. 1990-lunun markasta johtuva lama ei unohdu mielestäni koskaan.
      Laura varakkaana ei ole kokenut markan aiheuttamia kriisejä

• LauranArvot

Laura Huhtasaari on ainoa presidenttiehdokas, joka ei halua miesten synnyttävän. Kaikille muille ehdokkaille sopii, että "mieheksi" vaihtanut nainen voisi yhä synnyttää.

• JohannesDippaaja

Lauran arvot nyt vaan on vähän sekaisin. Toisaalta hän uskoo biologiaan, miehet eivät synnytä, toisaalta hän ei usko biologiaan, jumala loi maailman ja ihmiset kertarysäyksellä joskus 8000 vuotta sitten.

• omalupaJa-omatupa

Luomisista ei kellään ole selvää käsitystä -mutta mussukoista lauralla on järki täysin oikealla linjalla ja muussakin suomen asiassa, jotta lauran takana seison ja hänen aatoksien ja varmasti.

Lauralla suomi oikaistaan suomalaisuuteen.

• sinä.mussukka
        omalupaJa-omatupa kirjoitti:

Luomisista ei kellään ole selvää käsitystä -mutta mussukoista lauralla on järki täysin oikealla linjalla ja muussakin suomen asiassa, jotta lauran takana seison ja hänen aatoksien ja varmasti.

Lauralla suomi oikaistaan suomalaisuuteen.

Jos sinä edustat sitä suomalaisuutta, niin olen huolissani.

• KylläRealistille

Äänestin Lauraa

• hävitys-tuulia
      • MV-lehti on kuollut ja kuopattu. Minä pidän yllä muistosivua ja kuten kaikki tiedätte vainajista ei saa puhua pahaa, eivätkä vainajat itse saa puhua pahaa, etti synny seuraavassa elämässä Iljaksi tai joksikin muuksi iljetykseksi.
        Kannattaa äänestää suosiolla voittajaa, eikä elää satumaailmassa jossa kilpikonna voittaa jäniksen.
        Katsokaa luonto-ohjelmia niin näette kuinka heikkojen oikeasti käy!

• darwin.C
        MV-Iehti kirjoitti:

MV-lehti on kuollut ja kuopattu. Minä pidän yllä muistosivua ja kuten kaikki tiedätte vainajista ei saa puhua pahaa, eivätkä vainajat itse saa puhua pahaa, etti synny seuraavassa elämässä Iljaksi tai joksikin muuksi iljetykseksi.
        Kannattaa äänestää suosiolla voittajaa, eikä elää satumaailmassa jossa kilpikonna voittaa jäniksen.
        Katsokaa luonto-ohjelmia niin näette kuinka heikkojen oikeasti käy!

Luonto-ohjelmat antavat väärin painotetun ja markkinaliberalisteille sopivan kuvan luonnosta. Luonnossa selviävät sopeutumiskykyisimmät yksilöt parhaiten.

• Odotetaan nyt lopullisia ääniä! 🤣

• Ei taida kovinkaan moni olla " isänmaataan rakastava järkevä suomalainen"

• Rehtimeinikih

Laura ehtii nyt vaikka ruotsinkielen oppiin, tämmöistä on kielitaidottomille tarjolla eduskunnassa. Mä niin ihmettelen, miksi persut puhui muunneltua totuutta, jotta vaalikoneissa niin moni sai Lauran ekaksi ?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2318
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2173
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1535
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1484
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1417
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe