Kontiolahden vesitorni oli saneerauksen ajan huputettuna. Tästä voisi ottaa oppia uudis- ja korjausrakentajat.
Vesitorni!!!!
8
669
Vastaukset
- remppaavailla
Kesällä on mökki korjattava. Pitääkö minun huputtaa sillon vesitorni? Aika älytöntä jos pitää.
Tottakai sä ainakin voit yrittää huputtaa vesitornin ja jos rättiä jää niin sitten huputa se mökkisi.
Oikeasti noinhan remontit ja rakentaminen pitäisi hoitaa ettei kosteus pääse ja jää rakenteisiin. Mikä siinä mahtaa olla nykyään niin vaikeaa ymmärtää.- yyghj
Vesitorni huputetaan vaikka ei siellä kukaan asu. Asuintalot sitten rakennetaankin vesi- ja räntäsateessa avoimen taivaan alla ja sateessa kastuneet villat jäävät seiniin muhimaan...
Todella on uskomatonta laaturakentamista!
Uudessa siilaisen sairaalassakin on potilashuoneiden pesuhuoneissa kaadot tehty potilashuoneisiin päin, ei lattiakaivoon kuten kuuluisi. Kun potilas käy suihkussa niin vedet tulvii potilashuoneen lattialle! Eihän tällaisen laaturakentamisen pitäisi olla nykyaikana mahdollista, mutta kyllä se vaan on! Eikö valvojilla ja tarkastajilla ole mitään todellista vastuuta? En ainakaan minä luota pätkääkään!
- Komiaaon
Näyttää siltä että remontin jälkeen vesitorni on hienon näköinen iltavalaistuksessaan, kiitos siitä asiaan vaikuttaneille.
- rahaa.kaivoon.stana
On on, ihan yhtä komia on kuin statioonin valotkin ja ihan yhtä hyödyllinen...
- rahatkaivosta
Joo, tarpeetonhan vesitorni on. Talvella veden saa lumesta ja kesällä Höytiäisestä.
- koirantaluttaja
Ja talvella mieluiten koirien ulkoilureittien lumipenkoista.
- Takametsänarkkitehti
Minkä hemmetin lootan ne on laittanut vesitornin juurelle , olisi tuon voinut tehdä paremmannäköisenkin eikä vaan kantti kerta kantti ja vinokatto päälle. halvalla kun pitää pilata hieno kokonaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1266121Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745612167Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk301443Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121278Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861143Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481025- 64991
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll61943- 65941
Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27938