Äitini on addiktoitunut suomi24-sivuihin ja luulee, että hänen alaikäinen rakastajansa on täällä. En pysty ymmärtämään tätä elämää välillä, mutta toivottavasti hän hakee apua lukiessaan tämän.
Mitä minä teen?
3
170
Vastaukset
- Vaimomeillä
Vaimo meillä tekee samaa täällä aamusta iltaan.
- Pettynytlapsi
Harmillista, osaanottoni.. Oletteko miettineet terapiaan menemistä? Itse en saa äitiäni sinne vaikka miten yritän. Hän naureskelee kotona suomi24-viesteille, ja luulee että joku mies kirjoittelee siellä hänelle.
- sun.puolesta
Laps rakas.. Olet aika onnellisessa asemassa mikäli äitisi romanttiset sairauskohtaukset rajoittuvat palstalle. Voisi olla huomattavan paljon tukalampaa mikäli hän päättäisi realisoida asioita niin että vaikutusvalta ulottuisi sinuunkin. Ihan aikuisten oikeasti. Usko tätä tätiä, tädillä on perspektiiviä. Pidetään peukkuja. että äitisi on tyytyväinen palstailemaan kunnes olet riittävän kyvykäs pitämään puolesi ja olemaan omillasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760