Että sulle ruokia laittele en.
Sanon sen nyt ihan suoraan mies
14
395
Vastaukset
- ukko.se.ruoat
saa laitella. En ole mikään kokki kolmonen :)
- SeMenee
sitten jonnekin, missä saa ruokaakin.
- NoWorriesCoolCatHere
Älä huoli babe, hoidan kyllä sen puolen. ;)
Minä olen hyvä kokki, ja teen ruokaa kyllä sinullekin.
Voin myös pestä pyykit ja tiskata, mutta voisitko sinä ystävällisesti siivota? Minä inhoan siivoamista, vaikka kämppä kyllä on ja pysyy järjestyksessä. Erityisesti imuroiminen on minulle kuin myrkkyä joisi, eikä sen korvaava moppaaminenkaan mitään herkkua ole.- parempikokki
Ei sillä ole merkitystä. En ole muutenkaan tavannut vielä yhtään naista joka osaisi tehdä parempaa ruokaa kuin minä =P
- deliveryfood
Riittää kun osaat soittaa pizzataksin.
- Kommenttia
6-0
- Neljäslaji
Kyllä minä vaan laittelen! Menu ja kattauskin on jo suunniteltu! <3
- monenlaisia
Jos luulet että se on mies joka aina laittaa ruoat niin saat etsiä itsellesi jonkun tossukan jota alistaa. Eihän siinä mitään jos molemmille on vaan kuviot selvät, en tuomitse.
- totuussinusta
Tee mulle ruokaa. Muuhun susta ei ole
- Ajatuskinpuistattaa
En tule kokkailemaan koskaan, en edes kahvikupposta tarjoa sulle.
Moneen minusta on, mutta koskaan tietää et saa että mihin kaikkeen.
Mies joka halveksuu naisia, mies joka käy naisia vastaan henkilökohtaisen elämänsä aikana.
Mies jolla on aina toisen ihmisen hyväksikäyttö mielessä.
Ei tarvitse naista elämäänsä.
Miten tälläinen mies saattaisi käsittää naisen elämää.
- MiehelleKauas
Ei sit multa. Molemmat laittaa ruokaa jos yhessä asutaan ☺️
- Kutsutaansyömään
Ruokaa on totuttu saamaan pöytään aina. Hyvää ruokaa joka päivä. Näin on aina ollut ja tulee olemaan.
- En.Koskis.Sun.Ruokiis
Taidatitsekin käydä aina Mäkkärissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3244243Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352385Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822026- 1411521
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!401028Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein136986- 26967
- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877