http://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/3811022/Paraisten murhapolttaja pakoilee yha poliisia?ref=readnext
Keskusrikospoliisi ei ole onnistunut vielä selvittämään, kuka poltti kerrostaloasunnon asukkaineen Paraisilla lokakuussa. Poliisilla on kuvaus paikalta paenneesta epäillystä, mutta häntä ei ole tunnistettu eikä tavoitettu.
Keskusrikospoliisi pyysi jutusta vihjeitä kaksi viikkoa sitten.
– Vihjeitä saatiin jonkun verran ja niitä nyt parhaillaan selvitellään, kertoo rikoskomisario Markus Laine.
Hänen mukaansa yleisövihjeiden joukossa on ollut vinkkejä myös siitä, kuka paikalta poistunut mysteerimies voisi olla. Tutkinta ei ole kuitenkaan ottanut merkittäviä askeleita eteenpäin.
– Ei ole tässä vaiheessa vielä, Laine tunnustaa.
Tuhopoltto tapahtui perjantaina aamupäivällä 27. lokakuuta Paraisten Österbyntiellä. Palaneesta kerrostaloasunnosta löydettiin kuolleena parikymppinen paikkakuntalainen mies. Poliisi on onnistunut selvittämään, että tulipalo sytytettiin asunnon sisäpuolelta. Todennäköisesti uhri ja tekijä tunsivat toisensa.
Tulipalon aikaan rappukäytävästä juoksi mies, jota on kuvailtu 180-185 cm pitkäksi ja tummiin pukeutuneeksi. Poliisi epäilee häntä palon sytyttäjäksi.
Jutun tutkinta oli aluksi Lounais-Suomen poliisin vastuulla, mutta jutun pitkittyessä krp vedettiin mukaan.
Paraisten murhapolttaja pakoilee yhä poliisia
vihjeitä_kaivataan
0
271
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3461341- 1111165
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501018- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106747
- 79680