Kirkko julistaa Jumalan sanaa ja jakaa sakramentteja sekä toimii muutenkin kristillisen sanoman levittämiseksi esimekkiksi kravattilla ja ylinappilla ja lähimmäisenrakkauden toteuttamiseksi. Teksit kertto, luettua voi pohtia, että eikö se ole aika hyvin jos rumparytmiä harrastaa. Kirkon tehtävä on kertoa Jeesuksesta ja muuta keinoa. Toivomme on uushereneitä ry:lle ja edistää lähimmäisenrakkautta.
Uusia herätysliikeet
Esikoiskirkko
4
4530
Vastaukset
- JaLauhtuvaa
Lumipyryä luvassa!
Padasjoella on yläremua ja alaremua,
nimiset järvet kohta kun Asikkalasta tulee
ehkä noin 2-3 km rajalta... olisko apua...
-
- KitaratEsiin
Näin ajattelevat tekevat ja JEHOVANTODISTAJATKIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1104334Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv572478Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?781650Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko61113- 66854
- 21833
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu118823- 39792
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50779- 62768