Näin kohta vuoden ensikuukauden kuluneen kunniaksi tarjoatte muutaman pullon kaljaa?
Uusi vuosi
5
69
Vastaukset
- MikäOnVastapalvelus
mihinkäs sitä kalijaa saa toimittaa herralle?
- Jamppa-vaan
Herralle tai rouvalle, jolla on kaljanhinku ilmoittaisin että minä tarjoilen näitä olusia vain itselleni.
Olut kannattaa aina juoda tuopista tai lasista. Korkealta lorottamalla pääsee eroon siitä hemmetin hiilihaposta joka täyttää mahalaukkua jo parin kaljan jälkeen.
Tämä neloskalja on hinnoitellut itsensä ulos mun pöydältäni. GinLonkkua olen maistellut välillä kun siinä ei ole tota hiilihappoa haitaks - Perrse
Tee kiljua
- 58659
Se sopii. Tuo kaupasta minulle tarpeeksi niin saat muutaman, mutta Teukka ottaa ne sinulta sitten.
- paholaisenjuomaa
laittakees jo lopultahhii nää vammautuneet pakkohoitoon kaltereiden taa loppuiäkseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057