Torikahvila
22
389
Vastaukset
- Hollin.Louhinta
Aika vähän porukkaa suljetulla foorumilla.
- jassooo
Muutama xxxxxx ihmettelee suljettujen ovien takana maailman menoa. Tuskin sinne uutta verta kaivataan ;)
- bunddy
Torikahvi foorumilla on joskus paljonkin porukkaa ,mutta onko sinne pakko rekisteröidä jos haluaa lukemaan.
- Anonyymi
Joo, ei houkuttele noin sulkeutunut yhteisö. Ettekö uskalla edes muutamia keskusteluketjuja laittaa näkymään rekkautumatta, vaikkapa ilman kommentointioikeutta?
- Anonyymi
Olen samaa mieltä siitä että sen tulisi olla avoin kaikille lukea.
- Anonyymi
Se on täysin Venäjän trollien aivopesemää sakkia.
Torikahvila on letkeä sivusto. Kannattaa käydä.
Muutama Nato-trolli tms. hörhö mutta ovat hallinnassa.- Anonyymi
Onko siellä paljon venäjän hörhöjä?
- Anonyymi
Eihän tuonne pääse edes lukemaan mitään mitä siellä keskustellaan. Pitäisi ostaa käytetty auto näkemättä ja koeajamatta. Ei taida uusia jäseniä montaa tulla kun seurataan jo lukemassa käyviä.
- Anonyymi
Torikahvila on syrjäytyneiden ihmisten pieni ja säälittävä foorumi. Heillä ei ole minkäänlaista oikeaa elämää, kavereista puhumatta. Miten lie ovat edes löytäneet toisensa :-)
- Anonyymi
Torikahvilaan kannattaa mennä kirjoittelemaan virkeässä seurassa.
- Anonyymi
Torikahvila on ainutlaatuisten ihmisten kohtauspaikka. Heitä ei montaa ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Torikahvila on ainutlaatuisten ihmisten kohtauspaikka. Heitä ei montaa ole.
Eikä tule.
- Anonyymi
Kävin vilkasemassa. Onpas porukka erikoista.
- Anonyymi
Vanhoja gubbeja.
- Anonyymi
Nyt sinne etsitään uutta valvojaa uutisosioon. Käykääpä ilmottautumassa.
Rentoa moderointia NATO vastaisten kanssa? - Anonyymi
Taitaa olla jonkun Taneli T,een valtakunta.
- Anonyymi
Omituisen oloinen paikka, aukeaako jos rekisteröityy vai pääseekö tuonne ollenkaan sisälle?
- Anonyymi
Kaikki mukaan, siellä arvotaan palkintona moden status.
- Anonyymi
Onkos kahvila kyykyssä vai alusta 8-)
- Anonyymi
Torikahvilan on perustanut poliisi saadakseen kansallismieliset vaaralliset hullut seurantaan.
- Anonyymi
Onnea ja menestystä Torikahvilan uudelle alulle. Itse jään siitä pois.Terv. Marjatta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1262326SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2901631En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341333Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v111229Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.361025- 50936
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais264898Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33874It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9846Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38835