Muistakaa ihmiset
TONI ON LUUUUUSERI
13
300
Vastaukset
- Hohhhoijaaa
Näköjään tapeeksi fiksu pysyäkseen kaukana sinusta.
- TsemppiiTeelle
Viekö Toni sun naiset? Onko Toni komeakin?
- miksimukaon
luuseri. Mitä se on tehny, että ansaitsee sellasen nimityksen?
- Kuolemaaaa
Kannattaa haukkua väärää puuta voi käydä huonosti kun alkaa piipittämään ruudun takaa.
- Nokylläsä
tiedät. Mä oon romantikko.
- Nohjoskus
pitää oppia uusia asioita.
- Siistäyttä
paskaahan mulla on pää täysi. Saa paljon kukkasia aikaiseksi hautausmaalla. Ei tarvitse välittää jälkiperinnöstä. Se on hieno huijaus; "Voi että tuossa makaa varmaan pidetty mies, kun on niin paljon kauniita kukkasia".
- Sanonettäniinhienoja
kukkasia ei ole Kekkosellakaan!
- Ettähyvällä
omallatunnolla elelen. Jätän kauniin perinnön, toisinkuin tyhjäpäät. Se on varma.
- Piipittäjälle
haluutko liittyä isäs seuraan?
- meneoikeesti
jo hoitoon. Punainen kortti varoitus ja lopultaPOTKUT.
- Sunpiipitysloppuupian
Voi harmi etkö tykkää enää tästä leikistä?
- Eiköhäntuo
palstakiero piipittele pikkuhiljaa jotain kehittävää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756