;) No kyllä sä fiksuna vielä tähän keinon keksit ;)
Mitä sä oikeen odotat
21
904
Vastaukset
- sillävissiin
Mä uskon jollainlailla kohtaloon. Jos esim.näissä huonoissa fiiliksissä sairastuisin vakavasti niin en tiedä hakisinko hoitoa.
- DontYouRemember
Luulin että heitin sulle jo ehdotuksen ilmoille? Tapaamista siis ehdoitin? ihan whatsappissa.
- pystyt.parempaankin
No aika ala-arvoinen ehdotus oli, ei oikein tosissaan voi sellaista ottaa.
- IWontBeAFriendAnymore
pystyt.parempaankin kirjoitti:
No aika ala-arvoinen ehdotus oli, ei oikein tosissaan voi sellaista ottaa.
Ala-arvoinen? What? No jos noin ajattelet, ni pidä tunkkis.
- Eiap
IWontBeAFriendAnymore kirjoitti:
Ala-arvoinen? What? No jos noin ajattelet, ni pidä tunkkis.
Jos olet hän. Olet ennenkin ehdottanut tapaamista. Kertaakaan ei onnistunut. Tai jooo onnistui, vuosi sitten tai vähän yli. Joten...
- Whats_Up_
Eiap kirjoitti:
Jos olet hän. Olet ennenkin ehdottanut tapaamista. Kertaakaan ei onnistunut. Tai jooo onnistui, vuosi sitten tai vähän yli. Joten...
No mikö niissä viesteissä mättää? Haluaisin sanoa ne parhaat palat kasvotusten, enkä chättäillessä.
- MäTiedänJoKaiken
Disco - Ketä Sinä Odotat: https://www.youtube.com/watch?v=dH_kiqJLWMM
- odotanvaan
Odotan, että sulta tulis mulle oikeassa elämässä se jokin millä kiinnostuksesi osoitat.
- Josmolemmatodottaa
Entä jos toinenkin vaan odottaa..
- vaienemmäköpitäisi
Enkä muka millään tavoin ole mielestäsi sitä vielä osoittanut?
- ootpässinpää
vaienemmäköpitäisi kirjoitti:
Enkä muka millään tavoin ole mielestäsi sitä vielä osoittanut?
huutelet samaa paskaa netin joka naiselle niin luuletko oikeesti että se on jotain osotusta jostain. on se, nimittäin siitä että mitään et ota tosissasi vaan tämä paikka on leikkikenttäsi ja hauskanpitopaikkasi. tajusitko??
- onkotämä
ootpässinpää kirjoitti:
huutelet samaa paskaa netin joka naiselle niin luuletko oikeesti että se on jotain osotusta jostain. on se, nimittäin siitä että mitään et ota tosissasi vaan tämä paikka on leikkikenttäsi ja hauskanpitopaikkasi. tajusitko??
H-naiselta kenties tämä viesti?
- jaaikaakuluu
Josmolemmatodottaa kirjoitti:
Entä jos toinenkin vaan odottaa..
Molemmat vain odottavat.
- ku_käyttäydyt_noin_höh
Joopa joo, oon kyllä näyttänyt tähän keinot. 🤣Mut ei sit välttämättä kiinnosta.
- etvarmaanolehän
ai käyttäydyn miten?
- heh.heh.heh
etvarmaanolehän kirjoitti:
ai käyttäydyn miten?
tajuutko jo ??
- hetimiten
heh.heh.heh kirjoitti:
tajuutko jo ??
No kyllähän nyt mä tajusin silloin, oon vaan niin ujo ;D
- fiksutovat
lopulta sylikkäin ja eri asennoissa.
- MäEnjaksa
enää olla fiksu. Mun aivot käy nytteki ihan ylikierroksilla ja tahtoo mennä lepäämään. Mun tehtävä ei ole tehdä toisten töitä. Tehkää itse omat työnne.
- vastaus
Ketäpä muuta kuin sinua.
- jamiksetsanomitään
Siis ketä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760