huumaus aineen käyttörikos mitä ei ole.

simotsu

moi, miten minun pitäisi toimia asiassa?minua ja vaimoani pysäytellään jatkuvasti ja tehdään huumetestejä.siis meillä kummallakaan ei ole mitään huumaus aine rikosta ei edes käyttörikosta.mutta poliisin tietokannassa lukee että minulla on ja tästä vainoaminen.ahdistaa lähteä ajamaan jo autolla nykyisin.meille tehtiin 2 vuotta sitten kotietsintä kun oli ilmoitettu poliisille että omistan useita automaattiaseita.facebookissa oli kuva jossa minulla oli deactivoitu suomikonepistooli sylissä niin tästä kotietsintä,eikä meillä ollut mitään rikostaustaa.heppoiset perusteet tulla ja penkoa yksityis asunto mullin mallin no näitä aseita ei sitten tietty ollutkaan.ainoastaan vanha rikkinäinen ja täysin ampumakelvoton 1800 luvun loppupuolelta tai1900 luvun alusta oleva haulikko joka oli pakattu poliisilaitokselle hävitystä varten.ja kaapista löytyi särkylääkkeitä jotka oli vaimon mutta ei ollut sillahetkellä reseptiä,oli hukassa löytyi myöhemmin.niimpä kun näitä aseita ei löytynyt niin minua alettiin kiristämään koppiinjoutumisella johon sanoin että lähetäänpä sitten.sitten toinen poliisi joka suoritti etsinnän sanoi että syyttää vaimoani ampuma aserikoksesta jos en tunnusta lääkkeiden olevan minun.ilmeisesti iski paniikki koska haulikon rämä oli tosiaan täysin romuna ja viime ammunnasta kulunut ainakin 6-70 vuotta.tottakai menin hiukan panikkiin että ei vaimoa saa mun haulikosta syyttää niin sanoin että ovat mun hallussa mut respa on eli ilm tunnustin.no ampuma aserikoksesta tuli reilu 100e sakko ja huumausaineen käyttörikos kumoutui reseptin myötä ym perustein.mutta poliisille on päätynyt jotenkin tieto että minulla käyttörikos.mielestäni myös poliisin ei kuuluisi kiristää missään nimessä, olen kuullut juttuja kiristyksistä enkä ole uskonut todeksi.mutta nyt uskoin kun tapahtui omalle kohdalle.eli miten piyäisi tilanteessa toimia??mielestäni tällainen on täysin väärin että on merkintä huumausaineen käyttörikoksesta koska minua sellaisesta ole koskaan tuomittu.tulee ns:kammo jos näen poliisiauton ja yritän välttää pysäytystä.esim panacodia en uskalla käyttää nivelrikkoon koska testerissä 6-7 huumetta ja panacod jota määrätty nivelrikkoon näkyisi silloin opiaattina, myös kesällä en uskaltanut käyttää duoktia.allergia lääke näyttää amfetamiinin positiivisenä.myös nukahdus lääkettä en uskalla ottaa illalla koska kuuluu rauhoittaviin ja näkyy bentsoina.siis reseptit minulla noihin.jos otan lääkettä kipuun tai nukkumiseen niin en käytä autoa seuraavana päivänä vaan menen fillarilla töihin.tossiaan reilu vuoden sisällä on pysäytetty lähes 20 kertaa ja 11 kertaa tehty testit.vaimolle 3 kertaa ja pysäytetty noin 8-11 kertaa.muistakaa lukijat että jos teillä on esim:starttipistooli niin jos ei löydy inffoa että on ostettu 7 vuotta sitten niin hävittäkää.myös huumausaineen käyttörikos tulee jos on vaikka 1kpl nukahduslääke mihin ei löydy respaa tai olette saaneet sen vaikka tuttavalta pahanpäivän varalle.

4

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwqwqwq

Oletko koskaan kuullut kappalejaosta ? Tekstisi on yhtä puuroa ja tarvitset ehkä hoitoa.

• netflixasikainen

se miksi sut pysäytetään johtuu patja tietojärjestelmästä. mihin poliisi itse kirjaa tapahtumat kuten se itse olettaa. ei mitään tekemistä tuomioiden kanssa. itellä tavallinen h tuomio ja patjassa törkeä. pyysin korjausta järjestelmään vastaus oli voimme viimeiselle riville tehdä korjauksen .mitä se hyödyttää jos on 16 riviä merkintöjä ja viimisellä korjaus . jos toi pysäyttäminen alkaa vituttaan niin kieltäydy puhaltamasta tai ottamasta tikkua suuhun . vievät verikokeeseen ja aikaa menee. auton voi laittaa bulvaanin/firman nimiin. ite ajellut firman autolla 15vuotta eikä kertaakaan tikutettu. omalla autolla tikutetaan aina.

• Aina_vainottu

Sua on epäilty huumeesta ja se merkintä on siellä ja pysyy ja näkyy poliisille kunnes kuolet ja vielä sittenkin. Se että sakkosi kumottiin ja sinut todettiin syyttömäksi ei vaikuta asiaan. Mihinkään et voi valittaa, koska lansäätäjä on jättänyt poliisille täysin vapaat kädet ja avomen valtakirjan. Mutta valita nyt edes netissä tuostakin epäkohdasta, ja miksi ihmeessä vaivaudut töihin sun muuta tällaisessa maailmassa.

• wqwqq

Oikeassa olet. Poliisi käyttää niitä oikeuksia, joita lainsäätäjä on sille antanut.

7) xxxxxxtiedot poistetaan viimeistään kymmenen vuoden kuluttua rekisteröidyn kuolemastaxxxxx

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3898
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1937
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1655
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      811
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe