Eikö tällä pastalla ole?

jäätilanne

Minä käyn täällä palstalla harvakseltaan,mutta eikö teillä tosiaan ole muuta asiallista asiaa
kun,Homous,Kynttelit ja J Hoikkala.Aina kun tämän avaa niin aina joku näistä on esillä.
Vaihtaka välillä aihetta,vaikka ilmoihin taikka muuhun asialliseen aihepiiriin.

21

474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tmp1

      Itsekin haluaisin seurata Ikaalisten asioita, mutta tämä on aivan käsittämätöntä, mitä puppua tällä palstalla sallitaan vuodesta toiseen.

    • Toivotaan.Parasta

      Ehkä tilanne korjaantuu pian kun Hoikkala on tampereelle muuttanut, ehkä hän alkaa vaikuttaa Tampereen sivuilla ja jättää Ikaalisen rauhaan?

      • Hän on asunut Tampereella jo jokusen vuoden, mutta tilanne palstalla ei ole lainkaan parantunut - valitettavasti!


    • VajakitLässyttävät

      Kun samat henkilöt ovat sekä häirikköjä että sivun "asiallisuudesta" vastaavia moderaattoreita, niin jälki on tämän näköistä. Surullista, mutta totta.

    • työkalupakki1

      Verbaalinen lahjakkuus on kykyä ilmaista itseään sanallisesti. Ei sitä että tehdään joku asia ja todetaan että "näin on". Verbaalisesti lahjakas ihminen osaa viestiä taidokkaasti puhumalla tai kirjoittamalla. Hän voi tehdä sanoista taidetta tai tehdä abstraktit asiat helposti ymmärrettäviksi. Sanat ovat työkalu jota tällainen ihminen osaa taidokkaasti käyttää.

    • Ennenvanhaan palsta oli mukava keskustelupaikka, mutta toista se on tänään. Yksi riidankylväjä saa paljon pahaa aikaiseksi. Tämän takia en käy enää usein palstalla. Henkisesti sairas ihminen pitäisi saada pois palstalta - mutta miten?

      • tosikkoko.kepu

        Onko se katkera kaikille, vai mistä jatkuva v.ttuilu johtuu?Tuollasta käytöstä ei voi puolustaa seksuaalisella poikkeavuudella, vai voiko?Pitäisikö ilmottaa kirjoituksien kohteille?Se olisi oikeuden mukaista heitä kohtaan.


      • lähestymiskieltovoiautta

        Ei sitä pois saa millään, sen kaikki uhrit on ikaalissa,


      • pekka.rouva.siinä

        Lukijan pitää klikata Rouva Hoikkala sininimmaria jolloin
        muna pua rouvan kaikki palstalle postaama vajakkilässytys
        tulee luettavaksi.


      • Eikö ylläpitäjä voisi jotenkin estää hänen IP-numeronsa?


      • pohjanmaan.onneton
        Jarmon.Vaalisivu kirjoitti:

        Eikö ylläpitäjä voisi jotenkin estää hänen IP-numeronsa?

        Palstaterroristi esiintyy tässäkin ketjussa usealla sininimmmarillaan
        ja muutamalla tavallisella nimmarilla vuoropuhelun muodossa.


      • olemme_uhreja
        pohjanmaan.onneton kirjoitti:

        Palstaterroristi esiintyy tässäkin ketjussa usealla sininimmmarillaan
        ja muutamalla tavallisella nimmarilla vuoropuhelun muodossa.

        Olemme kaikki läpiveteläläisyyden uhreja


    • Eimitäänhäpyä

      Tämä, jota kaikki sanovat homoksi, ei ole homo. Asiasta ei ole faktaa, todisteita eikä seksikumppaneita todistamassa asiaa. Mies on valehdellut homoutensa koko ajan ja tyhmät kauppalalaisest ovat uskoneet kaiken.

      Olen ollut yhteydessä hänen tekemisistään yhteydessä Tampereen ja Helsingin homopiirit tunteviin henkilöihin, ja kukaan ei tästä Ikaalisten suurimmasta sulkijalihaksesta ole koskaan kuullutkaan.

      Vaikka tämä tulee tänne väittämään, että hän on käyttänyt aliasta, eivät nämä henkilöt tunteneet facekuvistakaan.

      Sen sijaan nämä homot olivat kauhuissaan mitä tämä mies tekee kirjoituksillaan koko homoyhteisön maineelle.

      Joten sut on paljastettu. Häpeä!!!!

    • trollit-kuriin

      Eikö ylläpito voisi sulkea tälläisten Trollien pääsyn palstalle.Kun epäilen ettei tämä
      ole enään kivaa asianomaiselle eikä ainakaan lukijoille.

      • sairas.pekka

        Yksi mielenterveyspotilas trollaa kokopäiväisesti kaikilla
        sininimmareilla ja usealla tavallisella. Taidoista saatte
        kuvan kun tarkastelette tähän ketjuun postatun Rouva
        Hoikkalan sanomaa sininimmarilla ja saman kirjoittajan
        muilla sininimmareilla tehtyjä trolleja.


    • Eimitäänhäpyä

      Tämä, jota kaikki sanovat homoksi, ei ole homo. Asiasta ei ole faktaa, todisteita eikä seksikumppaneita todistamassa asiaa. Mies on valehdellut homoutensa koko ajan ja tyhmät kauppalalaisest ovat uskoneet kaiken.

      Olen ollut yhteydessä hänen tekemisistään yhteydessä Tampereen ja Helsingin homopiirit tunteviin henkilöihin, ja kukaan ei tästä Ikaalisten suurimmasta sulkijalihaksesta ole koskaan kuullutkaan.

      Vaikka tämä tulee tänne väittämään, että hän on käyttänyt aliasta, eivät nämä henkilöt tunteneet facekuvistakaan.

      Sen sijaan nämä homot olivat kauhuissaan mitä tämä mies tekee kirjoituksillaan koko homoyhteisön maineelle.

      Joten sut on paljastettu. Häpeä!!!!

      • tädillä.munat

        Ei se mitään paljastamista tarvii sillä kaikki tietävät höpönassumme
        tädiksi.


      • tädillä.munat kirjoitti:

        Ei se mitään paljastamista tarvii sillä kaikki tietävät höpönassumme
        tädiksi.

        Ikaalisissa on vain yksi neitimäinen mieshenkilö ja hän ei ole Kreivi.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe