yritän laihduttaa, mutta laiha mieheni syö jääkaapista mun laihdutusruuat, koska ne on sen mielestä paremmanmakuisia kuin sille ostetut ruuat. niin käy joka kerta. kaupassa mä sanon sille, että kerää nyt ostoskoriin mitä sä syöt ja mä kerään omani laihdutusruuat. vaikka se ostaa rasvaista lihaa itelleen, niin se silti syö mun rasvattomat tuotteet ensin, kun sanoo että ne on paremmanmakuisia. mä sit kysyn siltä että mitäs mä nyt syön, niin se sanoo että mä saan syödä sen ostamaa ihraista lihaa. miksei se voi kaupassa valita itelleen rasvattomia tuotteita, kun pitää kotona sit syödä mun ruuat. mulle ei sit jää kun sen ostamat rasvaset makkarat ja kinkut. vaikka piilottaisen ne ruuat, niin se herää jo kello neljä ja mättää mun laihdutuseväät. jos mä ostan molemmille laidutusruuat, niin se valittaa, ettei se pelkästään pärjää niillä, koska tarvitsee energiaa. se suuttuu, jos mä kiellän syömästä mun ruokia.
paino ei laske
7
105
Vastaukset
- turhayritys
nytkin se lähti ovet paukkuen ulos, kun huomasin että mun rasvaton aamupalajugurttini oli syöty ja mainitsin asiasta. sit mä tein itelleni leivästä ja lenkinpätkästä aamupalan , kun ei oo jääkaapissa mitään kevyttä ruokaa. jotain kun on laihduttajankin pakko syödä.
- turayritys
se pitää mun diettiruokiani vaan alkupaloina hänelle itselleen ja kun se on mättänyt ne, niin sanoo että pitääpä rueta ruuanlaittoon. se ei kysy multa koskaan, että saako se syödä jonkin mun ruuan, kun syö kyselemättä, kuin kaikki olis sen.
- hyimikäsikamies
Itsekäs ja ahne mies, laita se ostamaan takaisin sulle syömänsä tuotteet. Ja sanot että tommosen itsekkään sikailun on loputtava. Eihän tollaisessa suhteessa, jossa toinen on oma napa edellä minäminä asenteella ole minkäänlaista tulevaisuutta.
- turhayritys
tätä on jatkunut jo vuosikausia, eikä ole muuttunut. nytkin tänä aamuna se oli herännyt aikaisin ja laittanut itelleen aamupalaa ja kun heräsin, niin se kiukutteli mulle, että sen ruuanlaitto oli epäonnistunut. jotain lihamössöä. mut jos mä laitan sille ruokaa, niin se ei syö, ja sanoo ettei esim. pottumuusi ja lihapullat kelpaa . vaikka sehän on monien perusruokaa. se kiukuttelee mulle jatkuvasti ruuasta ja on ronkeli. vaikka se on ite ne valikoinut kaupasta itelleen ja mä oon omani diettiruuat. se suuttuu mulle, kun mä kotona sit hienovaraisesti sanon sille, että mun ruuat on sit jääkaapissa tällä hyllyllä ja sun tällä hyllyllä. sanoo vaan , että joo joo ja lähtee ovet paukkuen ulos. aion laittaa nyt tänä aamuna kaurapuuroa ja munia, jos sille kelpais, kunhan tulee tuolta ulkoa. sillä muuttuu maku jatkuvasti. joskus se syö puuroakin ja joskus ei, millä tuulella on.
- Kyselijä-77
Oliko sinulla jokin erityinen syy olla tuollaisen tyypin kanssa parisuhteessa?
- kokonaisuus_ratkaisee
Onko tää stroori tosi?
Ei ole muuten olemassa laihdutusruokia ja tavallisia. Kyse on isomminkin siitä tavasta, mitä syö ja minkä verran. Sekä miten ja minkä verran liikkuu. Miten muuten voisin olla 50 kg:inen, vaikka syön kilon pähkinöitä viikossa? Eihän pähkinät ole laihdutusruokaa? - typeryyttä
Ehdotan eri asuntoihin muuttoa. Kumpikaan ei käy toisen jääkaapilla, ongelma ratkaistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1164950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293563No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411500
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241404- 141242
- 271138
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221077