Kommer Torvalds (SFP ) att få mera än 2 % röster

vadtipparni

Blir det en andra omgång, eller vinner Niinistö ?

21

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cannonball

      Niinistöllä on yli 60% kannatus, se ei sula viikossa. Torvalds kamppailee viimeisestä sijasta Haataisen kanssa. Haatainen voittaa kuitenkin demariäänillä.

      • 3113w

        Niinistö vinner om det nu inte händer något oförutsett.


    • anspråkslös

      Det räcker med två procent, man ska inte gapa efter för mycket.

    • vemvet5

      Kanske alla Sannfinländare aktiverar sig så Laura får en flodvåg av röster ?

      • fårsenu

        Vad jag har läst på olika forum så kommer Laura att vinna.
        Hennes anhängare är alldeles säkra på att det blir en ny jytky för persuna idag.


    • Lukiolaislikkoba

      Det finns 5 procent finlandssvenskar vilket betyder att ingen gillar Torvalds för att han är rädd för Ryssland tror jag eller vem är han egentligen

      • försäkerhetsskull

        Visst gillar vi Torvalds men i rädsla för Huhtasaari möjliga framgång röstar man på Niinistö eller Haavisto.


    • Kaikki äänestämään vaikka Nilssiä.
      Jokainen ääni on pois Niinistön potista.
      Minä haluan nähdä, kun Niinistöllä palaa teeveessä käämit Vaikkapa Väyrysen kanssa toisella kierroksella.

    • spåkäringen

      Jag tror nog att Niinistö vinner. Två procent duger bra för Torvalds.

    • realistiskt

      På Uusi Suomi tippas det att Torvalds i medeltal får ca 2 %.

      • " i medeltal får ca"

        :-)


    • dkkfhlv

      Om soffpotatisarna aktiverar sig kan det rentav bli 3 %.

    • Emma.Karin

      Rkp:n ilmiannosta johtuen jouduimme poistamaan viestin.
      Tv. Emma

    • Tusen.Tack

      Ovensuukysely yllättää: Nils voittaa Niinistön. Ahvenanmaalla

      • skäribo

        Det är mycket möjligt.


      • öriket
        skäribo kirjoitti:

        Det är mycket möjligt.

        Älänningarna hade åtminstone varit lata i förhandsröstningen, kanske de inte är så intresserade ?


    • Nisse teki huonon kampanjan. Hänen olisi pitänyt turvautua kampanjoinnissa ämpäriin ja mukeihin. Olisi laittanut ämpärin päähän ja jakanut mumimukeja.

    • Granlund

      Nato-Nissen loppukiri ei aivan riittänyt. Saihan hän 50% enemmän kannatusta, kuin gallupit lupasivat hänelle kuukausi sitten.

      • viärnöjda

        Finland är ännu inte moget för Nato., Dessutom röstade en stor del av de svenskspråkiga på Niinistö, för säkerhets skull.


      • lyckatval

        Valet gick precis sm det borde, vi får hålla vår neutrala, lite gråa president , Niinistö passar utmärkt.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe