kun sä olet itekki sellanen kuuma uros ja sun ääniki oli sellanen niin nami. Vaihtamalla paranee.
http://i.imgur.com/3ZZAU.png
Sulle mies sopisi hyvin sellanen kuuma kissa
17
382
Vastaukset
- Cool--Cat
Miks ei kuuma kissimirri lähetä viestiä sitten jo? Johan sitä on odotettu...
- Tällanensäsitten
Oikeesti oot, pelkkä naistennaurattaja. Ja mitä joskus kuvittelinkaan ...
- stanantaliaivot
että oksettaa.
- OotAnonyymiPalstalla
Tällanensäsitten kirjoitti:
Oikeesti oot, pelkkä naistennaurattaja. Ja mitä joskus kuvittelinkaan ...
Et ees tunne mua. :P
- viuhuvat_luudat
OotAnonyymiPalstalla kirjoitti:
Se ja tämä vimmattu epätodellisuus. Pitäisi muistaa, ettei tämä ole kovin terapeuttista. xD
- Hyvänenaika_
Täällä saa kommentoida tunsi tai ei ja joskus joku saattaa kyllä tunnistaakin.
- Taisitten_
Tunnen hyvinkin.
- sananensivusta
ethän sinäkään mies tuntenut aloittajaa ja kuitenkin kuumaksi kissimirriksi kutsuit !!
- viuhuvat_luudat
sananensivusta kirjoitti:
ethän sinäkään mies tuntenut aloittajaa ja kuitenkin kuumaksi kissimirriksi kutsuit !!
Tarkkaan ottaen ei muuten kutsunut. xD
- Nokoska
viuhuvat_luudat kirjoitti:
Aloittjalle vastasi ja niin sanoi niin eikös se sitä tarkoita? Mikäli haluaisi jotakuta tiettyä kutsua noin niin tekisi tietty aloituksen hänelle sillä tunnisteella.
- Luutahiltalle
Täällä ei olla niin pillun karvan päälle eikä halota hiuksia.
- viuhuvat_luudat
Luutahiltalle kirjoitti:
Täällä ei olla niin pillun karvan päälle eikä halota hiuksia.
Mutta kimppuun saa käydä kuin hoitokokouksessa ja porukalla vieläpä? xD
- Luutahiltalle
Mutta kimppuun saa käydä kuin hoitokokouksessa ja porukalla vieläpä? xD
Miksi koet kommentit kimppuun käymiseksi vai oletko niitä joita ei saisi kommentoida ja vaan sinulla olisi se oikeus. Meneekö papu nenään ?
- uteliaskysyjä
Miltä hänen äänensä sitten kuulostaa?
- ihanallevaan
puhelimessa kuullut ja livenäkin. Hän ei ole siis mikään laulaja.
- uteliaskysyjä
ihanallevaan kirjoitti:
puhelimessa kuullut ja livenäkin. Hän ei ole siis mikään laulaja.
No sitten sinä et ainakaan ole se jota joskus mietin täällä palstalla harhaillessani. Hänen kanssaan kun en ole koskaan jutellut puhelimessa. Livenä kylläkin.
- hiihoovaa
miltä ny homo kuulosta, piipitystä kuuluu, mennen tullen.. hinttivinkunaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle152081Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631425Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061409Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681245Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51212Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311027En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521016Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell56994- 47991
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti335973