Torvaldsia ja Wallroos
ovat kommunismin kaksi kauneinta kukkaa
Valitettavasti kuitenkin livenneet anteliaampien hyvävelijärjestöjen palkkalistoille, mitä köyhällä kommarilla on tarjota.
Vieläkö kommarit muistavat kahta upeutta
5
359
Vastaukset
- KieliaktiivinKiitos
KTP:n kaikki ehdokkaat vastustivat pakkoruotsia kun taas SKP:n kaikki ehdokkaat kannattivat sitä!
- Hallaahon.äänestäjä44
Voitaisiinko ajatella niin, että kun kommunistille antaa rahaa, se rauhoittuu
ja taistolaisesta Wahlroosista nousee lempeä pikku Nalle joka tuo kadonneet ankanpojan Nordean takaisin kotiin Suomeen luomaan hyvää Suomessa
PIENISIJOITTAJAT MAKSAVAT TÄYDET OSINKOVEROT toisin kuin säätiöiden taakse piiloutuvat SAK Herlin Sipilä Soini ...
Nalle maksaa myös osingot mutta Ruotsiin koska on sen kanslainen
NYT KUN NORDEA MAKSAA NALLEN ERINOMAISEN TOIMINNAN ANSIOSTA OSINKOJA SUOMALAISILLE PIENSIJOITTAJILLE JOTKA MAKSAVAT TÄYDET OSINKOVEROT
SUOMEN VALTIO SAA JOKAISTA PIENSIJOITTAJILLE OSINKONA MAKSETTUA MILJARDIA KOHDEN
150 MILJOONAA RAHAA SUOMEN BUDJETTIIN ENEMMÄN KUIN ENNEN
TEKEMÄTTÄ YHTÄÄN MITÄÄN KUN RUOTSIIN MAKSETTU LÄHDEVERO MUUTTUU SUOMALAISEKSI PÄÄOMAVEROKSI
Seuratkaa rahaa ja Nallea
Nalle tietää
Nalle osaa
Nalle johtaa
Taistolainenkin voi muuttua mukavaksi kun tekee kuin Nalle
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/03/09/tavalliset-ihmiset-ja-wahlroos-maksavat-tayden-osinkoveron- Vilho_Hunter
Tämä täyspäiväinen trolli ja persuidiootti näköjään riehuu tälläkin palstalla.
- hjallis_kommunismille
hjallis raottaa ovea communismille warokaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221