omasta tahdostaan pysyä oman kumppanin kanssa, eikä uhkailemalla ja kiristämällä. Silloin se ei ole rakkautta, vaan toisen kahlitsemista suhteeseen. Ei olisi kiva olla kumppanin kanssa joka olisi kanssani pakotettuna ja kiristettynä. Irti päästäminen on myös rakkautta.
Kyllä jokaisen ihmisen pitäisi
2
123
Vastaukset
- turhaakojaksan
Tämähän ongelma kun kakkonen ei usko kun kerroin. Ei halua itse erota ja sinusta kertomalla eikö juuri ole silloin rakkautta? Mutta tähän se usko edelleenkään. Näytän toki myös muille että olemme löytäneet toisemme uudestaan. Mutta kun tuo kakkonen hyväksy niitä syitä miksei halua erota. Mulle soittelee ja syyttelee että olen se sairas joka älyä erota kun toinen pettää. No eikö se pitäisi mun päätös? Eikä kuuluisi minua arvostella tai haukkua. Raskasta on kun edelleen selkeästi kiusaa myös miestä. En uskaltanut kertoa miehelle mitä soittelee ja viestittelee. Olen yrittänyt kertoa sen niin että joku muu tietää ja mua kiusaa. No toisaalta näempä kuinka kiusaa ja miehen käytös kertoo myös. Sai ihan itse vapaasti valita kenet ottaa enkä ole häntä mitenkään kiristänyt tai muutoinkaan sika ole en edes tuolle kakkoselle. Minun ei nyt passaa ainakaan sille soitella mutta vastata viestiin. Pyyntöä ole aikuinen nainen ja lopeta. Syytön se mies noin sairaalle ihmisen käytöksestä näytän kyllä viestit. Mutta en kerro keltä ne on. Osaa itsekin ajatella. Jokaisen pitää se rakkaus valita se on selvä. Mutta kun kulissia huutaa ja kyselee millä kiristänyt.
- eitämäehkä
ollut sinulle, vaan sille joka uhkasi kertoa jostain kumppanistaan kaikille, jotta se ihminen menettäisi kasvonsa muiden edessä. Silloin se on kiristämistä, että toinen ei jättäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341962Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3821792Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921123
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698- 32674
Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665