Mulla on ikävä sua! Sen sun tunnustuksen jälkeen..mä odotan että nähdään taas siellä !Ja puhutaan!
Leijona mies
10
347
Vastaukset
- Tänäänkönähdään
Ooh, nähdäänkö jo tänään, mutta mihin aikaan??
- TrustMe_
Niin minäkin olen odottanut kuulevani sinusta. Haluaisin puhua, että saamme asiat avattua ja voimme jatkaa siitä eteenpäin. Älä pekää en tyri tälläkertaa.
- Nainenjokaikävöi
En näe sinua tänään.Ehkä jonain viikonloppuna.
Usko vain tällä kertaa toivon, että poistumme sivummalle...muistatko kun meistä on monta kertaa sanottu että olemme hieno pari.Haluan vielä pienen hetken, tiedän että me molemmat haluamme sitä.- enkieltäytyisi
Tiedän parinkin ihmisen sanoneen että minä ja eräs nainen ollaan sopivia yhdessä. Ehkä joku päivä :)
- Nainenjokaikävöi
Niin,tilanne on tietyllä tapaa nyt hieman haasteellinen, mutta se ainainen vetovoima välillämme on jotain erilaista.
- Leijana
Rakastan sua Emilia.
- Tagerock
Jos olet S…. nainen niin okei, nähdään.
- Kannattaa_hoitaa_se
Toinen muijas on raskaana
Synnyttää elokuussa - Kannattaa_hoitaa_se
Isänsä tavoin leijona merkkiin syntyy. Kannattais hoitaa vanha loppuun ennen noita s-akkoja. Sopia noi isyysasiat, elatusavut sun muut. Ei teistä perhettä tuu jos toista akkaa hingut mut noi asiat kannattaa käydä sopimassa
Vinkkinä vaan saamattomalle.
- tässäpunastuu
kun leijonaksi kehutaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750