Kumpaan Rotaxiin vai X30 luokkaan

tämäselvänyt

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15034528/harrastekattoon-x30-vai-rotax
Tämä ja moni muukin keskustelu selvensi mitä meillä ajetaan tulevana kautena.

Minua ärsyttää jo se X30 luokan vetäjän oman luokkansa tyrkyttäminen joka tilanteessa, useammalla foorumeilla ja palstoilla.. Tuo tyyli vie pohjan päätökseltä hankkia x30 koneet kesän kisoihin.
Samoin muutamien heidän fanaattisten kannattajien akressiivinen käyttäytyminen tälläkin suomi24 palstalla. ei tuo mitään lisäarvoa luokalle tai koko sarjalle,

16

1103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4467788

Ok , hyvä juttu ...

• mennentalvenlumia

Juu juu, taitaa itse keissari olla linjoilla, kehu sä vaan rotaxi, mut totuus on kuitenkin se että rotax ja rmc on mennen talven lumia. Taitaa mennä tosi huonosti?

• Menemuualle

Jos X30 sarja ja promoottori ärsyttää, miksi edes kyselet. Mene muualle niin molemmilla on mukavampaa. Vittuako täällä joutavia kitiset?

• Ensikesänäajamaan

Itse aloittavana harrastajana päädyin X30, Keväällä pääsee kokeilemaan sitten ostettua autoa. Keskustelin monen myyjän kanssa ja niiden pohjalta päädyin X30

• tässäsyyt

Onnee Sinulle ja valitsemallesi tielle. Itse päädyin kuitenkin Rotax / SM sarjan kilpailuja ajamaan. Syystä että siellä luultavasti fiksumpia kuskeja ja huoltajia. Heiltä saa asiallisia kommentteja, eivätkä he majaile juurikaan näillä suomi24 palstoilla.

• Ensikesänäajamaan

Itse sain kyllä asiallisia kommentteja jälleenmyyjiltä ja myös sarjan organisaatiolta, kun olen ollut heihin yhteydessä ja esittänyt tyhmiä kysymyksiä. Toivottivat sarjaan tervetulleeksi.

• Mitätäälläroikut

Mitäs sinä sitten täällä teet kommentoimassa jos olet niitä "fiksumpia" jotka eivät juurikaan majaile täällä? Taidat olla keisarin juoksupoikii.

• Abc987

Mikähän sinä sitten olet? Et ole ainakaan samalla asialla?

• missävika

Ollaan vaihdettu sarjaa ja luokkaa joka vuosi mutta aina vaan vituttaa. Fiksujakin ollaan ainakin naapureiden mielestä. Onko mitään hyviä neuvoja mitä pitäs tehdä?

• Kaikkiparempaa

Kysykää miksi suurin osa nykyjään valitsee X30 sarjan? Joku syyhän siihen on.
      Omasta mielestäni ko. sarjassa vaan asiat tehdään paljon paremmin kuin muissa.
      Paljon osallistujia, tasaväkiset kilpailut, erinomaiset järjestelyt, käytettävä moottori on hyvä jne.

• Eimitäänhuonoa

Tuota mantraa on kyllä kuultu.

• Onononon

On ja aiheesta. Osallistujamäärät todistaa todeksi.

• öoefihe
        Onononon kirjoitti:

On ja aiheesta. Osallistujamäärät todistaa todeksi.

ja kaikki ovat kaikkeen tyytyväisiä? koneisiin ja niiden kestävyyteen? kunhan muutama vuosi menee ja alkukiima alkaa olla ohi, eiköhän ne kuskimäärät tasoitu...ei se x mikään maailmanpelastajasarja ole...

• Maamoottoreita

Maamoottorit on maamoottoreita ja kisakoneet kisakoneita. Rotax sopii moottorikelkkaan ja IAME kilpakartiin.

• sldrigh

jaaha...mikä asiantuntija,prkl nuija...kerros nyt sitten viisaampana, mikä asia koneet erottaa noin selvästi toisistaan? muu kuin se, että itse olet iamen omistaja?

• EttäNäinJuu

Harrastepelejä moloemmat. OKJ ja OK ja KZ mosat vasta kisapelejä onkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      109
      5804
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3803
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3275
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      463
      2670
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      268
      1700
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1386
    7. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1363
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1336
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      154
      1245
    Aihe