Ilmoitatteko niille, joita ei ole kutsuttu häihin?

Moriasn87

Oletteko erikseen ilmoittaneet kavereille, joita ette ole kutsuneet häihin, että kutsua ei ole tulossa syystä x vai sanoneet asiasta vasta sitten jos se tulee puheeksi tai he siitä kysyvät? Itse mietin tätä.. Toisaalta kutsuvieraslista on jokaisen oma asia ja jokainen saa kutsua häihinsä kenet haluaa olematta siitä tilivelvollinen, mutta olisiko kuitenkin kohteliasta ilmoittaa asiasta kavereille, jotka asuvat samalla paikkakunnalla, mutta joiden kanssa näemme kuitenkin vain kerran parissa kuukaudessa? He todennäköisesti olettavat kutsua. Myös yksi pariskunta samasta kaveripiiristä on kutsuttu.

2

620

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morsian-91

Ite henkilökohtaisesti en lähtisi ilmoittamaan, koska ne ihmiset voivat loukkaantua siitä ettei heitä kutsuta häihin se voi olla vähän kuin isku vasten kasvoja. Tietenkin jokainen toimii omalla tyylillään.

Minä ja minun mies tehdään niin että kerrotaan häistä vain kutsuvieraille tällä tavalla sellaiset joita ei ole kutsuttu niin eivät loukkaannu syyttäsuotta siitä ettei heitä ole kutsuttu.

• Nonnnaaa95

Kysytkö tuota aivan tosissaan vai onko se vain provo mitä nykyajan internetissä harrastetaan yhä lisääntyvissä määrin?

Ei tietenkään kerrota, koska sehän on sama kuin kertoisi jollekkin ettei pidä hänestä ja sitä ei sivistyneessä yhteiskunnassa harrasteta. Eriasia tietenkin sitten, jos haluatte katkaista välinne niihin ihmisiin joille ilmoitatte ettei heitä ole kutsuttu.

On olemassa niin sanottuja kirjoittamattomia sääntöjä jotka jokaisen yksilön tulisi tietää ja tämä on yksi niistä. Jos ei tiedä niin viimeistään tuossa iässä ne olisi suotavaa opetella etenkin kun on menossa naimisiin ja astumassa eräänlaiseen aikuistumisriitiin itsessään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      904
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. Mikä jäi sanomatta kaivatullesi?

Ja milloin?
      Ikävä
      55
      725
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      43
      694
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      654
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      640
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38