Perussuomalaisten Helsingin piirin puheenjohtaja Markku Saarikangas kysyy avoimessa kirjeessään päättäjille, haluavatko nämä, että pääkaupunkiseudun suurin hyväntekijä Heikki Hursti joutuu lopettamaan pyyteettömän toimintansa muutaman sadantuhannen euron takia.
– Ilmeisesti kyllä, koska mikään taho ei ole valmis tukemaan Hurstin toiminnan jatkamista, Saarikangas ihmettelee
https://www.suomenuutiset.fi/saarikangas-pelastetaan-hurstin-tyon-jatko/
Tässä se nähdään jälleen kerran:
Eipä ole muita puolueita tässä asiassa liikkeellä ja tuskin taitaa kiinnostaakkaan.
Muissa puolueissa (varsinkin Kokoomus, Vihreät, SDP, Vasemmisto) kehdataan kääntää pää toiseen suuntaan niin että jatkuvasti pitenevien vähävaraisten avuntarvitsijoiden leipäjonot eivät satu silmään.
Siksi tarvitaan PS jatkossakin.
PS vetoaa Helsingin päättäjiin Hurstin tukemiseksi
8
160
Vastaukset
- puhe.erikse.reality.pääl
Ettei vaan tämäkin monelle tärkeä jäisi ns. "isomman asian"
eli tämän kaikkein tärkeimmän eli Saulin uudelleen valinnan varjoon.
Ei olis ensimmäinen kerta kun vaalien varjoon jää 'vähemmän tärkeät' huomiotta.- laittomien_etuudet
Suuret puolueet ovat kiinnostuneita vain laittomien illegaalien lisäetuuksista joita kantakansalaisille ei edes tarjota ilmaiseksi
- OtanOsaaKannatanKorjaust
laittomien_etuudet kirjoitti:
Suuret puolueet ovat kiinnostuneita vain laittomien illegaalien lisäetuuksista joita kantakansalaisille ei edes tarjota ilmaiseksi
Tämä on skandaali.
Muutama euro suhteessa näiden monista maiden tulevien palveluiden ja heidän sitämyöten saamien lääkekustannusten ja hoitojen kustantamiseksi!
Ilmeisesti jälkimmäisen asian osalta tärkeintä oli että Kokoomuslaisten eli lääkärien, apteekkarien ym. edusto sai tämän läpi rahastusmielessä samalla kun vihervasemmisto pääsi näyttämään moraalista kanttiaan 'vähävaraisten' (muu maailma muttei Suomen vähävaraiset) kannalta.
Ja kantasuomalainen veronmaksaja maksaa kun sitä rahaa on tähän laittaa.
P.S. Onneksi en ole helsinkiläinen.
- krokotiilinkökyyneleitä
Valtion otettava vastuu vähäosaisista, nostamalla köyhien lapsiperheiden, pienituloisten eläkeläisten ja opiskelijoiden tukia.
Itkeekö hursti nyt oman leipänsä loppumisen puolesta vai aidosti köyhien?
Tällaiset hyväntekeväisyystoiminnat tulisi olla valtion kontrollin alaisina. usein "vapaaehtoisina" toimivat henkilöt, niin seurakunnissa kuin tällaisissa hyväntekeväisyys tahoissa, ottavat parhaat päältä itselleen ja köyhät saa mitä jää.
Kuka seuraa tällaisten toiminjoiden rahavirtoja?
Kuinka moni "vapaaehtoinen hyväntekijä" lohkaisee rahoista itselleen osan tai ruuista?
Valitettavasti tätäkin tapahtuu jossain piireissä.
Eikö Hursti saisi jo valtion eläkettä, niin, ettei tarvitse omakin leipä olla lahjoitusten varassa ???
Valtion otettava köyhistä vastuu ja virallisten tahojen, kuten sosiaalivirastot ja Kela. - EiköNähdäTilannetta
Harkimo on lähtenyt PS:n haasteeseen mukaan: https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/240981-hjallis-harkimo-tapasi-heikki-hurstin-onhan-se-nyt-kummallista-etta-emme-pysty
Mitä väliä? Persut on rasisteja ja niiden toiminta pitäisi kieltää
Persut pitävät tosiaankin omia kouluja joihin ei oteta matuja. Tietenkään heidän päivähoitoon ei matujen lapset pääse. Persut ovat luoneet omat asuinalueet, jonne ei myöskään pakolaisilla ole asiaa.
Vai oliko ne sittenkin ruotsinsuomalaiset?
- tosi-oudot-uuvatit
Miksi siniset vihaavat niin silmittömästi kaikkia Suomen köyhiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612