PS vetoaa Helsingin päättäjiin Hurstin tukemiseksi

ps-tarvitaan-jatkossakin

Perussuomalaisten Helsingin piirin puheenjohtaja Markku Saarikangas kysyy avoimessa kirjeessään päättäjille, haluavatko nämä, että pääkaupunkiseudun suurin hyväntekijä Heikki Hursti joutuu lopettamaan pyyteettömän toimintansa muutaman sadantuhannen euron takia.

– Ilmeisesti kyllä, koska mikään taho ei ole valmis tukemaan Hurstin toiminnan jatkamista, Saarikangas ihmettelee

https://www.suomenuutiset.fi/saarikangas-pelastetaan-hurstin-tyon-jatko/

Tässä se nähdään jälleen kerran:
Eipä ole muita puolueita tässä asiassa liikkeellä ja tuskin taitaa kiinnostaakkaan.

Muissa puolueissa (varsinkin Kokoomus, Vihreät, SDP, Vasemmisto) kehdataan kääntää pää toiseen suuntaan niin että jatkuvasti pitenevien vähävaraisten avuntarvitsijoiden leipäjonot eivät satu silmään.

Siksi tarvitaan PS jatkossakin.

8

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhe.erikse.reality.pääl

      Ettei vaan tämäkin monelle tärkeä jäisi ns. "isomman asian"
      eli tämän kaikkein tärkeimmän eli Saulin uudelleen valinnan varjoon.

      Ei olis ensimmäinen kerta kun vaalien varjoon jää 'vähemmän tärkeät' huomiotta.

      • laittomien_etuudet

        Suuret puolueet ovat kiinnostuneita vain laittomien illegaalien lisäetuuksista joita kantakansalaisille ei edes tarjota ilmaiseksi


      • OtanOsaaKannatanKorjaust
        laittomien_etuudet kirjoitti:

        Suuret puolueet ovat kiinnostuneita vain laittomien illegaalien lisäetuuksista joita kantakansalaisille ei edes tarjota ilmaiseksi

        Tämä on skandaali.

        Muutama euro suhteessa näiden monista maiden tulevien palveluiden ja heidän sitämyöten saamien lääkekustannusten ja hoitojen kustantamiseksi!

        Ilmeisesti jälkimmäisen asian osalta tärkeintä oli että Kokoomuslaisten eli lääkärien, apteekkarien ym. edusto sai tämän läpi rahastusmielessä samalla kun vihervasemmisto pääsi näyttämään moraalista kanttiaan 'vähävaraisten' (muu maailma muttei Suomen vähävaraiset) kannalta.

        Ja kantasuomalainen veronmaksaja maksaa kun sitä rahaa on tähän laittaa.

        P.S. Onneksi en ole helsinkiläinen.


    • krokotiilinkökyyneleitä

      Valtion otettava vastuu vähäosaisista, nostamalla köyhien lapsiperheiden, pienituloisten eläkeläisten ja opiskelijoiden tukia.
      Itkeekö hursti nyt oman leipänsä loppumisen puolesta vai aidosti köyhien?

      Tällaiset hyväntekeväisyystoiminnat tulisi olla valtion kontrollin alaisina. usein "vapaaehtoisina" toimivat henkilöt, niin seurakunnissa kuin tällaisissa hyväntekeväisyys tahoissa, ottavat parhaat päältä itselleen ja köyhät saa mitä jää.

      Kuka seuraa tällaisten toiminjoiden rahavirtoja?
      Kuinka moni "vapaaehtoinen hyväntekijä" lohkaisee rahoista itselleen osan tai ruuista?
      Valitettavasti tätäkin tapahtuu jossain piireissä.

      Eikö Hursti saisi jo valtion eläkettä, niin, ettei tarvitse omakin leipä olla lahjoitusten varassa ???

      Valtion otettava köyhistä vastuu ja virallisten tahojen, kuten sosiaalivirastot ja Kela.

    • EiköNähdäTilannetta
    • Mitä väliä? Persut on rasisteja ja niiden toiminta pitäisi kieltää

      • Persut pitävät tosiaankin omia kouluja joihin ei oteta matuja. Tietenkään heidän päivähoitoon ei matujen lapset pääse. Persut ovat luoneet omat asuinalueet, jonne ei myöskään pakolaisilla ole asiaa.
        Vai oliko ne sittenkin ruotsinsuomalaiset?


    • tosi-oudot-uuvatit

      Miksi siniset vihaavat niin silmittömästi kaikkia Suomen köyhiä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe