https://www.instagram.com/p/BeYIVZ7j9GS/?hl=fi&taken-by=ellakanninen
Ella on todella tiukassa kunnossa, kuten kuvasta käy ilmi. Reenattu hoikka keskivartalo eli kiinteä peppu(ja muukin kroppa), eikä mikään normilöllö. Poikkeuksellinen tapaus yli nelikymppiseksi suomalaiseksi naiseksi.
Ella Kanninen on todella tiukassa kunnossa
8
3765
Vastaukset
- Rxrxrxr
Ellassa ärsyttää vain se italialaisuuden ylistys. PS:ssä ollessaan ei ollut loppuaikoina päivää, jolloin vieras ei jotenkin liittynyt Italiaan. Susanna Laine on ihana ja parempi kuin Ella. Itse asiassa ilman Susannaa ei jaksaisi Kekäläisen savolaista narsismia kuunnella.
- römpöti
Ella Kanninen ylistää Italiaa koska tekee sinne matkatoimistoille matkoja.Samoin hänen äitinsä Tuula Kanninen.
Hyvä juttu saada myös yle mainostamaan heidän matkojaan.Toki siinä käytetään meidän verorahoja. - nosepä
No jopas. Mulla on aina ollut semmonen kuva Ellasta että sillä on pitkä selkä ja levee lantio mutta näköjään ainakin lantio on nykyään kapeempi kuin ennen.treenattu on, se näkyy.;)
- nöpö-kissa
Ellalla on tooooosi pitkä selkä ja lyhyet jalat. Tosiasia, jolle ei mitään mahda muuten kuin kameran kulmaa muuttamalla. Treenaaminen tekee tietysti kokonaisuudesta paremman näköisen, minkä Ellakin on ilmeisesti huomannut.
- Anonyymi
nöpö-kissa kirjoitti:
Ellalla on tooooosi pitkä selkä ja lyhyet jalat. Tosiasia, jolle ei mitään mahda muuten kuin kameran kulmaa muuttamalla. Treenaaminen tekee tietysti kokonaisuudesta paremman näköisen, minkä Ellakin on ilmeisesti huomannut.
Antaisin Ellalle persepanon milloin vain.
- voikunpa2
Hyvä perimä ja hyvät elintavat näkyvät. Kadehdittavan kaunis ja luonnollisen tyylikäs aikuinen nainen, joka tuntee selvästi itsensä ja tietää tyylinsä. Yrittäkäämme ottaa opiksi.
- muka-tosi-tv
Elintavoista voi todeta sen verran, että esimerkiksi nyt telkkarissa pyörivästä Ellan matkailuohjelmasta saa aivan väärän kuvan ruoka- ja juomatottumuksista. Pysyäkseen noin hyvässä tikissä kuin Ella, alkoholia ei nautita kuin jouluna ja juhannuksena. Ruoan suhteen ei myöskään voi elää kuten Ella sarjassaan, vaan syömistään pitää kontrolloida varsin tarkkaan. TV-sarjassahan Ella syö kaikkea, mitä hänelle tarjotaan - näin ei todellakaan tapahdu tosielämässä.
Ja sitten läskit märännykset ihmettelevät ruudun ja instagramin äärellä, miten noi julkkikset voi syödä ja juoda mitä tahansa lihomatta.
- Anonyymi
Kanninen on täys pelle!!! VFC
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r356261JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t193556Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5182763Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai591928Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳321921- 261515
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul311421Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71251En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171249Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http111083