Jouduin keväällä rikoksen uhriksi ,sain pysyvän haitan.
Syyttäjä teki syyttämättä jättämis päätöksen , ( ei mene oikeuteen ).
Kuka korvaa ?
Vapaa-ajanvakuutus ?
Valtiokonttori ?
Vamman aiheuttajalla ei ole kuin tuulen huuhtoma "hanuri",kaikki on vaimonsa nimissä.
Hetkinen . .taitaa hänellä olla jotkut,ruskean keltaset kalsarit , ( nekin pitäs kiäntte joskus ).
Ei korvauksia ?
9
84
Vastaukset
- uyjhtrgf
Moneenko kertaan sinun pitää tästä aiheesta aloittaa?
Kaikki oleellinen on sinulle kerrottu jo aiemmissa ketjuissa.- asiakaonainaväärässä
uyjhtrgf
Kuinkas minä olen unohtanut,kun en muista että olisin em kysymyksiä esittänyt aijemmin ?
Oletko sinäkin ns löylykauhamies ? - uyjhtrgf
asiakaonainaväärässä kirjoitti:
uyjhtrgf
Kuinkas minä olen unohtanut,kun en muista että olisin em kysymyksiä esittänyt aijemmin ?
Oletko sinäkin ns löylykauhamies ?Ai et?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15154974/vahingonkorvausvelvollisuus
Kuinka ollakaan, saman asian, samalnaisen kirjoitusasun ja samanlaisten kirjoitusvirheiden ohella nimimerkkikin on samankaltainen asiakkaaseen viittaava
Mutta ehei, ihan sattumaa kaikki. Kaksi eri aloittajaa kyseessä. Joopajoo. - asiakasonainaväärässä
Millaista hametta käytät ?
- uyjhtrgf
Vastaa nyt vain kysymykseen:
"Moneenko kertaan sinun pitää tästä aiheesta aloittaa?" - asiakasonainaväärässä
uyjhtrgf kirjoitti:
Vastaa nyt vain kysymykseen:
"Moneenko kertaan sinun pitää tästä aiheesta aloittaa?"Kuinka suuri haitta se on sinulle ?
Tokihan tässäkin tapauksessa , käännetään " jokainen kivi ".
Tokihan ihmisiä enemmän kiinnostaa erään naisen "ongelma" , ( Suomi 24 keskustelu,seksi ).
Kommentteja useita kymmeniä.
" Työnsin sormeni mieheni "tuhkaluukkuun" ja nyt ei paskanhaju lähde millään sormesta ".
Oletko tyyppi,jolla on samallainen ongelma ? - gophjypojyoipyjh
uyjhtrgf kirjoitti:
Ai et?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15154974/vahingonkorvausvelvollisuus
Kuinka ollakaan, saman asian, samalnaisen kirjoitusasun ja samanlaisten kirjoitusvirheiden ohella nimimerkkikin on samankaltainen asiakkaaseen viittaava
Mutta ehei, ihan sattumaa kaikki. Kaksi eri aloittajaa kyseessä. Joopajoo.Millaisia stringejä käytät ?
Onko löylykauha , sinun paras kaveri ?
- asiakasonainaväärässä
Toivoisin että tähän ottaa kantaa myös,normaalilla älyllä varustetut henkilöt .
- gklhkjotykputöö
Kysymys yleisellä tasolla.
Onko kyseessä seksuaalinen häirintä/lähentely , jos h..o kaataa heteromiehen ja läähättää päällä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862