Opiskelen amiksessa ja yhdellä tunnilla alko seisoo, yritin laskea sitä mutta sitten mieleen tuli yksi kiihottava video ja alko tuntua että housut on märät. Menin vessaan ja housut on reunasta ihan märät. Ällöttää...
Laukesin housuun koulussa!!!
11
6423
Vastaukset
- 4uueh
Olet siis noita usein mainittuja amispoikia! Älä välitä, tuollaista sattuu. Satuitko näkemään jonkun hyvännäköisen amistytön?
- boy15
Täällä ainakin koulussa on sellaisia farkkutyttöjä että kyllä pistää seisomaan.
- Ällöttää
Näin joo.
- skaterdude
On toi aika yleistä ja normaalia. Mul on käyny samoin koulussa ja muuallakin useemman kerran. Parempi ois joka päivä runkata. Jos en oo edellisenä päivänä runkannu ja tulee seisokki, ei kestä kovin kauaa että laukee housuihin. Mitä housuja muuten käytit?
- Ällöttää
Käytin mustia kollareita.
- kollarifani
Ja laukesit niihin kollareihin sisälle
- LOL69
Joo
- skaterdude
Eihän toi välttämättä huono juttu oo!
- Laukesinhousuun
Tuntu vaa inhottavalta.
Provo tai fetissiprovo...
- mitävittua666
mikä vittu sun ongelmas on
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243