Mitäs jos mä ens kerralla

koskaseonihantosi

sanon vaan ihan suoraan että ikävä on ollut koko viikon! :) Mitäs siihen tuumaisit?

11

520

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elluhalloyb

Jos mies...
      Erittäin ...tosi.....ihanaa....jee..♥

• Kyssäri

Ensi kerralla? Tapaatteko vain kerran viikossa tms.?

• ontapanatavata

Jep, kerran viikossa noin yleensä.

• ontapanatavata
        ontapanatavata kirjoitti:

Jep, kerran viikossa noin yleensä.

mutta enhän minä oikeasti taida mitään tuollaista uskaltaa sanoa :(

• ihope_

Missä tapaatte? Töissä, koulussa, kavereilla, baarissa?

• Eimissäännoista

minun harrastuksen yhteydessä.

• Youknowtoo

Eihän sellaisia sanota kuin kahdenkesken. Yleensäkin kun sanotaan jostakin jotain positiivista, jollekin voi tulla paha mieli.

• siksivoisinkin

No me ollaakin kahden kesken aina :)

• Sekaisinjo

Totta pitää puhua aina. Tällä päällä ei tuumata oikein yhtään mitään enää. :)

• Srm

Sano vaan,voit saada mieleisesi vastauksen.

• EiJeeeeeeesuuus

Joskus näitä kun luen mietin onko kirjoittajat ala-asteelaisia.

Varmaan ainakin parisuhteissa erittäin kokemattomia varhaisaikuisia?

Muistan teininä ennen ainoatakaan suhdetta olleen tuollainen vaihe kun kuiskutteli kaverille tai päiväkirjoille että uskallanko kertoo miten tykkään, sen jälkeen kun ensimmäisessä suhteessa oli ollut sitä piti aika luonnollisena asiana ja se omien tunteiden ilmaisu oli jatkossa helppoa.

Kokemattomana sitä pelkäsi enemmän kun se oli vielä niin maailmanloppu jos toinen vaikka nauroi päin naamaa. Nykyään ollaa kaikki aika kypsiä ja nekin älykääpiöt jotka ei ole leikkii ainakin mukana jotta saa pesää. Mutta joo.. nämäkin ovat jo harvemmassa mitä enemmän ikää mittarissa alkaa oleen.

Ymmärrän että aikuiset voivat olla esim. sen takia että toinen on varattu hiljaa tunteistaan taikka joku kuten minä silloin kun joku käytös alkaa vain nyppiin niin että katson ettei ole hyötyä lässyttää tunteista kun se ei toisen käytöstä minua kohtaan paremmaksi muuta joten siirrän vain henkilön mappi-Ö:hön ja vaikenen.

Muuten hyvin vähän aikuisiällä näen ihmisiä jotka eivät uskaltaisi puhua tunteistaan. myös niistä ihastuksen tunteista. Ujommatkin miehet kyllä puhuu kun on jotain tunteita joista tekee mieli avautua.

Olen itse joutunut tilanteisiin joissa minulta on tivattu että onko välimme pelkästään kaverilliset vai onko tässä jotain muutakin ja vihjailtu tunteista. Miehet ovat siis ahdistelleet minua nurkkaan vastailemaan tunnemaailmaani koskeviin kysymyksiin joka on voi olla yllätys.Miehet puhuvat jopa vuolaammin ja herkemmin tunteistaan vaikka oletetaan että naiset ovat niitä herkiksiä.

Jos jotain kerrottavaa on se ei täällä kirjoittelemalla taikka juttuja päästään keksimällä muutu miksikään. Ja jos toisella on kerrottavaa se varmasti sen kertoo. Ainakin minulle on kaikki kertoneet ihan itse jos jotain fiiliksiä minua kohtaan on ollut/on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4148
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3087
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe