joudun kulkee kokoajan talouspaperi pöksyissä, kun valuu kiimanesteitä. Sellasta se mies saa aikaseksi. Muutan nunnaluostariin, jospa se auttaisi.
Mä räjähdän kohta
8
427
Vastaukset
- perjantaita
osta hyvä nainen pikkuhousun suojia niin böksyt pysyy kuivina ;)
- väli-huomautus
yhdys sana :)
Pitäis muuten olla verovähennyskelpoisia nuo nisten selluloosa_tuotteet.
- Sellaistase
Mies saa: aika seksiä. Hyvä hyvä. Vielä tuo oikeinkirjoitus vaatii sinulla vähän harjoittelua ;)
- viriilitajatukset
Eläpäs mittää. Arvaapa vaan millainen sotku on minulla, kun olen mies.. Elämän eliksiireja valuu lahkeestakin :/
- loppuisijo
Käännetään veistä haavassa 180 astetta
- Annappaskun
lääkärisetä arvaa. Sydänsuruja? Vai onko stringit liian kireät? Molempiin on apulonsti. Toiseen on pois suomi24:stä, toiseen pöksyt pois jalasta.
- mikäpointti
tottakai sä räjähdät jos elimistö on tuollaisessa
hälytystilassa
tää on jotenkin niin ällöä ja surullista
että ihmiset keulii tällaisella - tekeekö julkiSeksi teistä kokonaisia
tai jotenkin enemmän ihmisiä? - Enkerropalstalla
Ei tollasesta tarvii kaikille kertoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424