Onhan sekin ihan kivaa. Ystävyys on tärkeää.
Voimme olla ystäviä
16
590
Vastaukset
- Seonsiinä
Jos ystävyys ei riitä, niin se on siinä.
- Tandemtandem
Sun kanssa ystävyys ei riitä siksi ei voi kuin sanoa, että terve.
- senkinpentu
Sun kanssa ystävyyskin on arvokasta.Oot kuitenkin mulle paljon enemmän.Se tekee niin haikean olon.Silti friends for ever.
- olisihyväalku
Se olisi hienoa! Ystävät voivat keskustella kaikenlaisista asioista ja tehdä vapaa-aikana yhdessä kaikenlaista kivaa.
- olisihyväalku
Lisään vielä, että palsta on kuitenkin oikea sen ystävyyden ehdottamiselle..
- IUnderstand_
Kyllä ainakin itse haluaisin enemmän hänen kanssaan. Ystävyyskin parempi, kuin ei mitään, mutta niin paljon jäi sanomatta
- YouRsown
Miksi jäi sanomatta?
- MikäsMuu
YouRsown kirjoitti:
Miksi jäi sanomatta?
Tilanne, epäselvyydet?
- YouRsown
Mieti mitä yksi ilta vähän vapautuneemmassa ympäristössä saisi aikaan. Ehdota. Lähden. Voidaanhan ottaa muita mukaan puskuriksi ;) Mä ainakin haluan tän tilanteen jo auki keinolla millä hyvänsä. Heikko, epäselvä yrityskin oli jo...
- hajottaa
Olen todella epävarma sun mietteistä siksi niin epäselvä yritys! Oikeasti olisin tarvinnut...
- Towards
Ysävyydestä on hyvä tässä (yö)iässä aloittaa ;)
- Tuntemuksiaon
Ainakin tammikuu alkaa painamaan tässä vaiheessa...
- Vielämuutakysyttävää
Ystävyysvaihekin on olut tiukassa.
- Kysyäkaisaa
Kysyisin miksi?
- Exroudari
Olutta saa mutta ystävyyttä ei niin helposti. Kysykää vaikka muilta
- Siitsitte
Nmutt amfetamiini pitää ottaa pois. Minä oon normi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750