uutiseen kultaseni rakkaani?
Oletko valmis shokki
22
703
Vastaukset
- nokakista
ulos, on jo vähän kiire, aivan sama menikö miehelle
- entiiäoonkohän
Noh,kerro mulle jos haluat..
- Iyijyynhukkumaan
En oo valmis oon kalmis-tossa
- sdasdsads
<olen raskaanata toiselle miehelle?ko,s
- daijueitajuu
Usein unet ovat tulkinnanvaraisia,mutta reaalin tulisi olla selitettävissä.
- Miehelle
Mä olen raskaana Kekelle.
- Miehelle
Me Keken kanssa rakasteltiin vahingossa niissä suvun yhteisissä kissanristiäisissä. Se Keke on se zeepra joka oli sun lapsuuden lempihalinalle. Mä en oo vielä uskaltanut kertoa sulle, enkä Kekelle. Mä oon niin ku et mitä mä niinku teen!?
- Miehelle
Lääkäri suositteli et Kaivan sen Keken pään vekka sieltä, mut musta tuntuu et mä haluun pitää ehkä tän. Suostuisitsä kasvattaa mun kaa Kekeä? Eiku siis emmä oo vielä päättäny nimeä sille?!
- Urhgghj
Mä laitan keken silppuriin ja pudotan sen kuolan supersyvään porausreikään!!
- Miehelle
Jokaisesta lapsesta saa 10,000 €uroa. Mä haluun ne korkkarit hennesiltä. Sit kässärin Guccilta. Loput menee Keken maitoihii.
- Luontoäidin.ilottelut
Miehelle kirjoitti:
Me Keken kanssa rakasteltiin vahingossa niissä suvun yhteisissä kissanristiäisissä. Se Keke on se zeepra joka oli sun lapsuuden lempihalinalle. Mä en oo vielä uskaltanut kertoa sulle, enkä Kekelle. Mä oon niin ku et mitä mä niinku teen!?
Synnytät sitten osazeepran, zeeptaurin. Se on edelläkävijäin tuottanaa nonimuotoisuutta, Kaikenlaista voidaan tarvita tietymättömässä tulevaiussudessa.
- Ksbsjbsgbsj
Riittääkö vetovoima
- Miehelle
Ei, siksi kasvatan hänet yksin
- Luontopalautuu
Joo lapsi sulle ei tarvi pelleillä enää. ÄITIlomaa KYLLÄ kuperkeikka tagaperinkuberkeigga. Tuo on tosikiva shokki lisäksi ei minun ongelmani
T.mulla vois olla ongelmana puoliksi pissattu olutpullo ehän tuokaan noeeee...
Ole rauhassa.- Hehehehehehe
Kyl sä oot Nasse-setä. Ihan ku just eikä melkee!
- Kujergeugga
mulla tulee lapsuuden änkyräkännäilijät mieleen. Hehe! Soomihjuumor!
- Rampaknuppi
Mulla tulee mieleen painajainen joten teloitan rehtorin ei me osallistuta tuohon oppiaineeseen.
T.käyn nykyään jossain päivätoiminnassa oli pakko paljastaa...
Ole rauhassa
- onkosellaista
Oletko täti, jolla on munat?
- Flatearth
Olen onnellinen että vihdoinkin löysit onnesi , Sig lauloi sinusta , se on hieno asia että hyvä nainen löysi onnen tuojan ja arjessa rinnalla kulkijan elämäänsä, tämähän oli selvää että niin tulee käymään , sitä ihmettelen, ihmeen kauan kesti kuitenkin kun kuitenkin olet niin sosiaalinen ja mukava, mutta hyviä ei taida miehiä olla edes joka bussipysäkillä, no ehditte lapsiakin saamaan jos haluat ja mikset haluaisi .
Ai mistäkö tiesin , jäi töissä tuo Sigin laulu nonstoppina soimaan pään sisään ja kuvasi kerkkokalvolle muodostui. Olit onnellinen ja hymyileväinen siitä siis arvasin. - onkoiso
Joo.
- Dementios
No ei pidetä meitä jännityksessä pidempään, kerro jo
- Qvielvaginalix
Olen raskaana joten en voi otella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756