kui kauan sä vielä meinaat jatkaa tätä kissa hiiri leikkiä? Kun mä en millään jaksais tällästä.
Mietin vain että,
14
958
Vastaukset
- Mielimeneematalaksi
On kyllä rankkaa :(
- Vainiin1
Kukas semmoista leikkii? Vai luuletko vaan leikkivän?
- Scitsofrenic
Ei saa laittaa tällasii nillitysviestejä. Hän luulee vielä että minä ajattelisin noin !!?
- unohtanutjo
Kumpi on kissa ja hiiri?
- Eiainatahallista
Ei sellanen oo välttämättä tahallista. Voi johtua esim. ujoudesta/epävarmuudesta :/
Tai lähelle päästämisen pelosta, huonosta elämäntilanteesta tai jotain- toivottavastinukut
Hei! En ole ollenkaan tyytyväinen jos vietät unettomia öitä. Sinulla on sentään järkevä tarkoitus olla freesi aamulla aikaiseen herätessä.
- skitsosisk0
M naine on skitso...
- Skitsooletitse
Ei ole. Ihana ihminen. Sinusta en tiedä.
- mun-pitää
Kertoo vaan yks juttu, en tiedä ketään muutakaan kelle voisin sanoa sen. Ei tässä ole mistään leikistä kyse.
- rottatolonen
Olen naisia vihaava homo. Vittuilen kaikille jatkuvasti ja ihmettelen miksi jään yksin.
- Mistäpäättelit
Että hän haluaisi kanssasi mitään? Ei täällä ole kenenkään pakko olla. Oletko napsinut itsellesi viestejä jotkaeivät olleet sinulle.
- sinulleneuvon
Katso peiliin ja kysy tuo kysymys siltä. Sinä olet täysin tasapuolinen leikkikumppani tuossa pelissä. Mene, ota hihasta, kerro mitä tunnet. Niin se etenee.
- Kylmät__kädet__
Jospa hän onkin rotta?
- never.ever
Kysyy häneltä IRL. Täällä ei kukaan myönnä mitään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873948Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 130855
- 6804
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11730