Haluaisin valtavasti seksiorjaksi.Mulla ei ole kokemusta mutta toive on suuri.Mietin joka päivä miten pääsisin.,Olen jo 57 v mies/Varsinais suomesta turku/salo seuduilta ja toivon päässemäni orjaksi naisen käsittelyn.
Tai suuri haaveni on tulla sidotuksi ja saada piiska.Nännini saa nipistä,venyttä pyörittä,sekä purra säälimättä.Tykkään siitä että alapäähän kaadetaan kuuma steariiniä sekä läpsytetän sitä.
Nautin myös sähkö shokki impulsistä.
Tällainen on mun haaveni ja olisi kiva päästä joskus kokeileman mitä kestää ja issä rajaa menee.
Onko joku nainen kiinnostunut minusta??
Olisi kiva kuulaa mitä tekisit kanssani !
SEKSIORJAKSI HALUAISIN
1
697
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.331441- 74944
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42873P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓200823Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss313771- 52746
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?40688- 94662
Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan119573- 52556