Mä, Riitta, ja mun poikakaveri Asko oli kutsuttu Askon kaveri Timo ja sen tyttöystävä Irmeli meille. Mä en tuntenut Timoa enkä Irmeliä ennestään.
Irmeli tuli yksin kello kuudelta niinkuin oli sovittu, mutta jätkiää ei näkynyt missään. Sitten tuli Askolta soitto, että ne on Timon kanssa putkassa, poliisit oli heittänyt ne jostain syystä sinne, en saanut selvää Askon sönkötyksestä et miks kun se oli kännissä.
No me tuumattiin Irmelin kanssa et paskaaks tässä,meillä on viinaa ja ruokaa alettiin syömään ja ryyppäämään. Tultiin tietty känniin ja sillon alkaa aina helvetisti panettaa. No tuumattiin uudestaan etttä paskaaks tässä, jätkiä ei oo, mut onhan meitä kaksi pirun seksikästä muijaaa. Ei kun vaatteet pois, lelut esille yöpöydän laatikosta ja pillut lätisemään.
Ja vittu, meillähän oli oikein hauskaa näin tyttöjen kanssa kahdestaan. Paljon hauskempaa ku jätkien kanssa ikinä. Taidetaan lempata meidän poikaystävät kokonaan.
Haluuks joku tosi vähän käytetyt poikaystävät? Toinen ei kyl osaa mitään. Toisellla on kyllä iso muna, mut ei siit oo mitään iloo kun se on koko ajan impotentti.
Halvalla lähtee, mut ei oo ku perävalotakuu.
-Riitta ja Irmeli
Lyhyt juttu - Tytöt keskenään
RiiiT
0
2367
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742472Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721792Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2591446- 851272
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3901245Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3581197- 1281185