Saatteko te toisten ihmisten haukkujat ja mollaajat jotain kiksejä?
Onko mukava haukkua jos ihminen ei kaikkea tajua?
Ei kaikille ole suotu laskutaitoa, loogista ajattelua ym.
Mihin tämä maailma on menossa.
Huonommin pärjääviä haukutaan ja mollataan eikä auteta.
Tää on kyllä yks haukkumis palsta koko suomi24 keskustelu.
Kiksejäkö saatte
4
121
Vastaukset
- Hauhauhauhau
Mielestäni haukkujalla on itsellään joku ongelma..Paraskaan laskutaito ei johda ihmisen elämässä loogiseen ajatteluun, kun juuri elämässä sitä loogista ajattelua tarvitaan. Toinen on ns.kieli-ihminen, toinen matikka-ihminen, toinen luova tyyppi,kaikki tasa-arvoisia.
- Kuvastaa
Hyvin Joensuunlaisia.
- stereotyyppiYleistäjä
Tässä juuri stereotyyppi. Heti otetaan joensuulaisuus esille. On vain sama mistä olet, et sen parempi ole kuin muutkaan. Streotyyppi hakee heti jonkun yleistyksen.
- kiksejäsesaa
Haukkuja on yleensä itse reppana jota ympäristö, työkaverit jopa oma perhe halveksii ja pitää pellenään. Hän on itse niin maahan tallattu ja vailla mitään pätemisen ja loistamisen mahdollisuutta, että hän käyttää jokaisen pienenkin sauman siirtää omaa pahaa oloaan ja patemättömyyttään eteenpäin, vaikkapa sitten nimettömänä keskustelupalstalla. Niin se on turvallista koska tosielämässä hänet hiljennettäisiin heti ja yli käveltäisiin jalat pyyhkien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750