Juopunut kyseli törkeitä maahanmuuttajanaisilta

Totta_vai_valetta

Joensuulainen yrittäjä Ali Giray kertoo Facebookissa tuohtuneena tapauksesta, joka oli tapahtunut Joensuun-junassa torstai-iltana.

Turkin kurdi, Suomessa vuodesta 1993 asunut Giray kertoo, että hänen äitinsä ja tätinsä olivat tulleet junalla Joensuuhun, ja olivat koko matkan ajan joutuneet kuuntelemaan päihtyneen miehen länkytystä. Girayn mukaan päihtynyt oli muun muassa kysellyt naisilta miksi heillä oli siistit vaatteet ja kenen rahoilla heidän puhelimensa oli hankittu.

Giraylla on Joensuussa oma tulkkiyritys, ja hän on ollut mukana auttamassa useita yritystä perustavia maahanmuuttajia. Giray valittiin Vuoden pakolaiseksi vuonna 2016.

Tässä on Girayn kertoma tarina. Onko tarina vai totta, sitähän emme voi tietää.
Vaikuttaako tarinan kertomisen uskottavuuteen tämä, Giray valittiin Vuoden pakolaiseksi vuonna 2016.

12

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • junteilleomatvaunut

siinä taas junaileva suomi-juntti näytti suomalaisen sivistyksen tason. Pakko hävetä hänen puolestaan sillä todennäköisesti hän itse ei tajua edes hävetä...

• suomalainenko

Mistä tiedät henkilön olevan suomalainen? Jutussa ei mainittu henkilön olevan suomalinen.

• EhkäTottaEhkäEi

Missä on jutun todisteet? Onko mitään todisteita, että juttu on totta?
      Jos todisteita ei ole muuta kuin Girayn kirjoitus, niin miksi uskomaan juttua todeksi?
      Mitä juopunut on puhunut? Onko todisteita juopuneen puheista?
      Facebookissahan voi kertoa vaikka mitä tarinoita. Jos nämä pelkät kertomat ovat todisteina, niin sitähän voi kuka tai ketkä vaan tuoda tarinoitaan esille facebookissa?
      Riittävät todisteet on oltava, että juttua voi uskoa todeksi.
      Ihmisethän uskovat tarinoita ihmisen aseman mukaan hyvin paljon. Tässähän Giray on vuoden 2016 pakolainen, joka luo monille mielikuvan tarinan uskottavuudesta. Toinen osapuoli on juopunut, hänenhän odotetaan automaattisesti olevan vain ja yksin syyllinen. Emme tiedä tuon kirjoituksen perusteella totuutta.

• Köhelö

Just. Milläs itse todistat että olet joku muu kuin kaikkea vihaava peräkamarin persu. Sinä et tosin häiriköi muunvärisiä junassa, koska et ole koskaan kotikonnuilta niin kauas matkustanut, että olisi pitänyt junaan nousta. Mopolla pääsee sinne minne asiaa on...

• taidat-tietää

Milläs itse todistat sen, että et ole itse tuota mitä kirjoitit? Veditkö herneet nenään?

• mopolla_pääsee_______
        Köhelö kirjoitti:

Just. Milläs itse todistat että olet joku muu kuin kaikkea vihaava peräkamarin persu. Sinä et tosin häiriköi muunvärisiä junassa, koska et ole koskaan kotikonnuilta niin kauas matkustanut, että olisi pitänyt junaan nousta. Mopolla pääsee sinne minne asiaa on...

Kirjoituksen sivistystasosta päätellen köhelö on mopoikäinen.

• Turhaashaibaaali

Yksittäistapaus. Jos haluat naisena kokea huutelua, mene käymään Itiksessä:)

• Rrrrrr

Riittää että menee IsoMyyhyn.

• Juna-tarinoita

Poliisi ei ollut ennen vuotta 2000 edes ottanut rasististen rikosten raporteissaan huomioon, että rasistisen rikoksen uhrina voisi olla suomalainen.

Vuoden pakolainen, vuoden tarina.

• kieli.pitkällä

suomen naisille ja tytöille huudeltu hävyttömyyksiä. jopa lapsia nuoltu ja kopeloitu. apuun tullutta äitiä pideltiin kiinni. arvatkaa keitä oli nää nuolijat ja kopeloijat.

• Nuole-vittu

Minkä takia sensuroitu kirjoitus joka kertoi turkkilais ukkojen sikailusta Joensuussa? Ei ollut nimiä tai muita mistä tunnistaa nämä siat.
      Taitaa sensorilla olla puolueellinen asenne.

• Eiolereilua

Kaikkihan nykyään leimataan rasistiksi jotka puolustaa oikeuksiaan niitä vastaan jotka saa kaikki ilman byrokratian kiemuroita..hyvin ainakin tulijoille hoidettu asiat..

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      15
      2161
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1476
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      106
      1439
    4. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      6
      1312
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1275
    6. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1184
    7. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1134
    8. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      30
      1079
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1067
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      1046
    Aihe