tulla mun kans päivätorkuille. ;)
Sun pitäis mies
16
641
Vastaukset
- Sunpitäismies
Hyvä idea. Päiväunille vierekkäin.
- minäkinhaluaisin
Tule sinä minun kainaloon. Saat kauniisti tuhista kiinni minussa.
- Tulikohän
Kainaloosi??
- onaikaa
Tulikohän kirjoitti:
Kainaloosi??
Ei tullut. Kyllä hän ehtii vielä, en meinannut kadota minnekään.
- 5cardcharlie
Ai harmin paikka, ei tullut eurojackpottia tälläkään kertaa :(
Olisin rahoittanut ainakin 10miljoonalla ikävä-palstan omaa elokuvaa jos olisi tullut.
Hieman väsyneenä on hyvä keksiä ikävä-palsta-elokuvaan joitain ideoita, draamamuotoinen elokuvan pitäisi olla ja ehkä alku niin että mitä tapahtuu kun aamulla herää.
- Tuollaisen elokuvan aamun alku voisi olla että: aamukahvit ja korttipakka, mikähän kortti tulee, tulisi joku patakakkonen: ennustaa huonoa päivää.
Ja todella kaikkia draamajuttuja palstalta, mitenkähän jonkun TANKIN, eli siis panssariajoneuvoin voisi laittaa sellaiseen elokuvaan: ehkä ostamalla muovisia lelusotilaita ja sellaisia :) - sellainenkinkivaa
Tarjoatko minulle myös ns. päiväkahviseuraa?
- kakkuakintarjolla
Eihän sitä etukäteen tiedä, mihin tilanne kehittyy.
- päivätorkkuilua
kakkuakintarjolla kirjoitti:
Eihän sitä etukäteen tiedä, mihin tilanne kehittyy.
Kyllä sen tietää mihin se menee
- viekkuu
Nainen pistää vaan txtatenkännyyn, niin tuun!
- turtunut.mies
Sanos muuta naekkonen..
- Sullejust
Kerro vaan kordinaatit niin olen hetken päästä ovella? Otan päikkäreitä lähes päivittäin niin kiva olis yhdistää tämä tällainen :)
- puolkymmeneillalla
Olis ollut vaan aika myöhäset päikkärit. Yöuniksi olis mennyt :D
- Sullejust
Aina tulee uusia päiviä ja päikkäreitä. Yöunia siinä välissä. Sänky on keskeinen ja hyvä makailemiseen.
- 5cardcharlie
Hmm niin naisten kanssa höpötykset elokuvaideasta... kehystet aika hyviä, mutta kuka voi tietää jotain ihmeellisiä paikkoja kuten joku Savonlinnan kummitusmökki?
... draamaa väliin ihmettelyä että kuka mitäkin ja kenestäkin tykkää ...
Yön suunnitteluja isojen tyttöjen kanssa tuollaiset, muutenkin liian pelottavia alle 24-vuotiaille :D - ollaanläheisiä
Mites noi kaverit https://www.youtube.com/watch?v=x5tCmDRFoH0
- 5cardcharlie
Peli shakkia ensin :) Shakkipeli alkaa väsyttämään, niin sitten "nukkumaan" :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760