Haluaisitko tietää, että kuka on se toinen nainen?

Ettänäintäällä

Todella pitkä parisuhde on tullut päätökseen. Miehellä on toinen nainen. Minä haluaisin kovasti tietää, että kuka se toinen on. Mies ei suostu kertomaan. Syynä varmaankin myös se, että nainen tahollaan naimisissa vielä ainakin. Naisen mies ei tiedä suhteesta. Joo, on sekavaa... Ehkä olen vain turhamainen ja haluaisin ihan muuten vaan tietää että minkä näköinen ja minkälainen tämä toinen on. Miltä teistä tuntuisi, haluaisitteko te tietää toisen naisen henkilöllisyyden?

10

394

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Smieskö

Haluaisimme tietää kuka on tuo palstan mies, joka nyt on eroamassa vokoteltuaan täällä useita naisia valehdellen olevansa sinkku.

• lusu

Tieto luo tuskaa.

• ölkmjnhb2

Mitään hyvää siitä tuskin seuraa että saisi tietää kuka on mutta kyllä ite ainakin selvittäisin kuka se on. Ja todellakin kertoisin sen naisen kumppanille myös tilanteesta.

• NiinMakaaKuinPetaa

Samaa mieltä, kyllä minäkin haluaisin tietää ja myös naisen puolisolla on oikeus tietää.

• totu7

En haluaisi tietää. Ei kuuluisi minulle tämä asia. Jos mies haluaisi ehdottomasti kertoa, niin siitä sitten vaan. Mitään en tuolla tiedolla tekisi.

• JoltainJostain

Haluaisin kyllä tietää. En tiedä ottaisinko sen varatun naisen mieheen yhteyttä ja kertoisin. Mieli tekisi, mutta en tiedä uskaltaisinko tosipaikan tullen.

• öojowijwwe

Ymmärrän että siinä tilanteessa, kun on loukattu ja satutettu, niin tietenkin haluaa tietää. Haluaa tietää kaiken mahdollisen. Missä ovat tavanneet, mitä ovat tehneet, miten salaaminen on onnistunut, onko se toinen sängyssä ihmeellinen... Kaiken millä sitten voi itseään vielä enemmän satuttaa. Me ihmiset olemme surun keskellä herkästi marttyyreitä.

Mutta kun katsoo asioita näin pidemmän ajan kuluttua, niin huomattavasti helpommalla pääsee, kun EI VAAN VÄLITÄ SIITÄ KUKA SE ON. Sillä ei oikeasti ole mitään merkitystä.

Me petimme mieheni kanssa aikoinaan molemmat. Ja molemmat tietää, kuka se toinen oli. Kyllä se pahalta tuntui. Nyt, 10 vuotta myöhemmin, jos voisin valita, niin en olisi kysynyt ja udellut niin paljoa. Enkä olisi kertonut mitään. Olisin vain hoitanut eron sulassa sovussa, antanut kaiken muun unohtua.

Voimia sinulle. Ja usko pois, että ajan kanssa pääset asiasta oikein hyvin yli. ;)

• s..ta

Ehdota parisuhde leirille yms. Lähtöä, hoitamaan suhdettanne. .. ehkä kipinä löytyy vielä välillenne

• Kyllä saat sen selville ennemmin tai myöhemmin. Jos et malta odottaa, niin laita GPS-jäljitin miehesi autoon.

• sitäsaamitätilaakin

Selvitä ihmeessä kuka se on ja ota yhteyttä sen puolisoon. Ties vaikka tykästyisitte toisiinne. Olisi siinä puolisoitanne ärsyttävä tieto. Kerrotte sitten mehukkaat juorut suvulle mitä tapahtui. Saat jännittävän suhteen aikaan joka varmasti tuntuisi myös noilla pettäjillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      138
      6032
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      184
      3704
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      29
      2673
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      467
      2647
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2335
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      184
      1968
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      129
      1469
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      58
      1274
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1274
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      1056
    Aihe