suosion laskusta suomessa. Minun ollessa lapsi tuo oli suosionsa huipulla. Minun mummoni ja jopa osa lapsuuden leikkikavereista äiteineen katselivat tuota. Itsekin seurailin sarjaa kun 3 vuotta vanhemmat leikkikaverit katseli telkkarista sitä. Silloin eläydyin sarjaan ja kuvittelin että tuollaista se rakkauskin on.
Nyt aikuisena kun katson tuota sarjaa monesti mietin että kauheaa, miten vääristynyttä kuvaa annetaan katsojlle rakkaudesta ja suhteista. Itse ja kaverini oli tätä seuratessa 8-15 vuotiaita. Itse aloitin katseleen joskus olisinko ollut joku 9 v. Sen ikäiset muodostaa tuollaisten sarjojen kautta kuvaa suhteista ja rakkaudesta joka on heille vielä vieras alue.
Kaunarit antaa mallia että rakkaus on salamarakastumista, siitä seksin kautta kuukaudessa avioliittoon, hups, jompikumpi ehti ennen liittoon astumista salamarakastua toiseen ja pettää. Sitten itketään kahden jakson verran sitä karseaa sydänsurua ja hups mites nyt niin kävi että se ex-sulhanen tai morsian unohtuu kahden jakson kyynelien jälkeen kun rakastutaan uudelleen ja heti mennään kihloihin. Parissa viikossa on häät.
Ei ihme että joillain ysäri lapsilla on kamalan voimakas pakkomielle päästä avioon. sulhasesta viis, kunhan vaan ne häät on jonkun kanssa tanssittu. Mallia ehkä näistä sen ajan sarjoista joissa avioliittoa pidettiin rakkauden tavoitteena. ?
Onneksi tuo kaunarit on kärsinyt
NoAnteeksOliTylsääKatoin
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse894694Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.732123Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301192
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 531055
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924