Minkähän takia maahantuoja Pandan 4x4 pois maahantuonti ohjelmistosta. Pandassa on kuitenkin pätevin neliveto pienistä ja se olisi muutenkin ollut juuri soppeli valinta kakkosautoksi. Nyt kun Pandaa ei ole niin ei ole oikein vaihtoehtoja halvoissa nelivetoissa. Ajoin Pandalla viime Italian matkalla ja tykästyin kovasti (samoin kuin Chroman ostopäätös tuli vuokra-auto kokemuksen jälkeen). Panda on yllättävän tilava (vähän ninkuin naisen kenkä), mahtuu kuitenkin pieneen tilaan, ajaa motarillakin ja niin kiva kurvailla pieniä vuoristotietä. Sanoisin, että Fiatin ongelma Suomessa on maahantuoja.
Panda 4x4 ?
3
291
Vastaukset
- Pandaneliveto
Niinpä. Itsekin miettinyt autonvaihtoa ja kovasti kehuttu tuota 4x4 Pandaa. Olisi kyllä mukava koeajaa sellainen.. Näkyyhän tuo vielä mega-auto.fi ja metroauto.fi -sivustoilla olevan.
- ckdjökajödlkfj
Tuo on siinä mielessä kiusallinen auto, että se kilpailee maastokelpoisuudessaan ns oikeiden maastureiden kanssa. Lyhyt auto ei jää niin helposti pohjastaan kiinni ja toisaalta kevyt auto ei uppoa.
Harvoja Fiateja, joiden ostamista olen oikeasti viime aikoina harkinnut. Ostopäätös kariutui siihen, ettei niitä ollut.- Pandaneliveto
Oletko kysynyt myyjiltä? Luulen kyllä että saa maahantuojankin kautta tilattua kun käsittääkseni sama maahantuoja kuin muissakin pohjoismaissa. Jostain luin että kehuttiin todella hyväksi ajaa myös moottoritienopeuksilla. Nyt ois maajantuojan hyvä mainostaa nelikkopandan etenemiskykyä kun tälläiset lumipyrykelit. Etenkin Helsingin mäkisillä kaduilla tosi hyvä auto ja näppäryys kaupanpäälle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1126945KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3916621Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653337Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282889Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092484Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään382039- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257