Panda 4x4 ?

Pandatakaisin

Minkähän takia maahantuoja Pandan 4x4 pois maahantuonti ohjelmistosta. Pandassa on kuitenkin pätevin neliveto pienistä ja se olisi muutenkin ollut juuri soppeli valinta kakkosautoksi. Nyt kun Pandaa ei ole niin ei ole oikein vaihtoehtoja halvoissa nelivetoissa. Ajoin Pandalla viime Italian matkalla ja tykästyin kovasti (samoin kuin Chroman ostopäätös tuli vuokra-auto kokemuksen jälkeen). Panda on yllättävän tilava (vähän ninkuin naisen kenkä), mahtuu kuitenkin pieneen tilaan, ajaa motarillakin ja niin kiva kurvailla pieniä vuoristotietä. Sanoisin, että Fiatin ongelma Suomessa on maahantuoja.

3

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pandaneliveto

      Niinpä. Itsekin miettinyt autonvaihtoa ja kovasti kehuttu tuota 4x4 Pandaa. Olisi kyllä mukava koeajaa sellainen.. Näkyyhän tuo vielä mega-auto.fi ja metroauto.fi -sivustoilla olevan.

    • ckdjökajödlkfj

      Tuo on siinä mielessä kiusallinen auto, että se kilpailee maastokelpoisuudessaan ns oikeiden maastureiden kanssa. Lyhyt auto ei jää niin helposti pohjastaan kiinni ja toisaalta kevyt auto ei uppoa.
      Harvoja Fiateja, joiden ostamista olen oikeasti viime aikoina harkinnut. Ostopäätös kariutui siihen, ettei niitä ollut.

      • Pandaneliveto

        Oletko kysynyt myyjiltä? Luulen kyllä että saa maahantuojankin kautta tilattua kun käsittääkseni sama maahantuoja kuin muissakin pohjoismaissa. Jostain luin että kehuttiin todella hyväksi ajaa myös moottoritienopeuksilla. Nyt ois maajantuojan hyvä mainostaa nelikkopandan etenemiskykyä kun tälläiset lumipyrykelit. Etenkin Helsingin mäkisillä kaduilla tosi hyvä auto ja näppäryys kaupanpäälle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1163
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      820
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      819
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      794
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe