Panda 4x4 ?

Pandatakaisin

Minkähän takia maahantuoja Pandan 4x4 pois maahantuonti ohjelmistosta. Pandassa on kuitenkin pätevin neliveto pienistä ja se olisi muutenkin ollut juuri soppeli valinta kakkosautoksi. Nyt kun Pandaa ei ole niin ei ole oikein vaihtoehtoja halvoissa nelivetoissa. Ajoin Pandalla viime Italian matkalla ja tykästyin kovasti (samoin kuin Chroman ostopäätös tuli vuokra-auto kokemuksen jälkeen). Panda on yllättävän tilava (vähän ninkuin naisen kenkä), mahtuu kuitenkin pieneen tilaan, ajaa motarillakin ja niin kiva kurvailla pieniä vuoristotietä. Sanoisin, että Fiatin ongelma Suomessa on maahantuoja.

3

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pandaneliveto

Niinpä. Itsekin miettinyt autonvaihtoa ja kovasti kehuttu tuota 4x4 Pandaa. Olisi kyllä mukava koeajaa sellainen.. Näkyyhän tuo vielä mega-auto.fi ja metroauto.fi -sivustoilla olevan.

• ckdjökajödlkfj

Tuo on siinä mielessä kiusallinen auto, että se kilpailee maastokelpoisuudessaan ns oikeiden maastureiden kanssa. Lyhyt auto ei jää niin helposti pohjastaan kiinni ja toisaalta kevyt auto ei uppoa.
      Harvoja Fiateja, joiden ostamista olen oikeasti viime aikoina harkinnut. Ostopäätös kariutui siihen, ettei niitä ollut.

• Pandaneliveto

Oletko kysynyt myyjiltä? Luulen kyllä että saa maahantuojankin kautta tilattua kun käsittääkseni sama maahantuoja kuin muissakin pohjoismaissa. Jostain luin että kehuttiin todella hyväksi ajaa myös moottoritienopeuksilla. Nyt ois maajantuojan hyvä mainostaa nelikkopandan etenemiskykyä kun tälläiset lumipyrykelit. Etenkin Helsingin mäkisillä kaduilla tosi hyvä auto ja näppäryys kaupanpäälle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      112
      6945
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      391
      6621
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      65
      3337
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      128
      2889
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2484
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      38
      2039
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1834
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      21
      1697
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1367
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1257
    Aihe