mut ei siihen oo koskaan oikee pystyny. Kaikki tai ei ny kaikki mut suurin osa
vaan kiertäny koko elämän kaukaa kun olen niin outo. En olisi halunnut olla näin outo
mut en sille itse mahda minkään. Paljon mukavampi sellane tavallinen, joka osaa hymyillä, ei kärsi sosiaalisista peloista jne. Koko elämää aatellen tää introverttina olo ei oo kovinkaan riemuista. Mitä muut aattelette?
Olis kiva olla vaan mukava ja tavallinen..
1
108
Vastaukset
- se_elinikäinen
Minullekin tavallisuus on ollut vuosikymmenten aikana tavoite. En ymmärrä, miksi tavis on halveksittava sana ja tavallisuutta väheksytään. Mutta jos ei ole taviksen lähtökohtia, niin on vaikea muuttua kokonaan toiseksi.
Olen koko elämäni kokenut olevani poikkeava, vaikka en ole erityisen introvertti eikä minulla ole sosiaalisia pelkoja. Tämä vain taustatiedoksi aloittajalle, että meitä poikkeavaksi itsensä kokevia on monenlaisia.
Minusta olisi tärkeintä olla aito ja rehellinen, olipa millainen hyvänsä. Toiset ihmiset vieroksuvat, se on tosiasia. Mutta kun tulee toimeen itsensä kanssa ja viihtyy myös itsekseen aika ajoin (ja kykenee sitten lähtemään muualle silloin kun huvittaa ja siihen on varaa) niin sillä tavoin eteenpäin mennään.
Mielestäni meillä on monella tavoin suppeat stereotypiat sille, millaisia ihmisten tulee olla. Niitä olisi hyvä ravistella. Vaan annapas olla, kun tuot esiin näkemyksesi, vaikka miten hiot sanojasi ja tiedät olevasi taitava puhuja. Mykäksi ne toiset ihmiset menee!
Tsemppiä sinulle, aloittaja! Ja muillekin omituisille otuksille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708