Etkö edes hetkeäkään... Ajatellut meitä yhdessä?
Mietin mies...
12
641
Vastaukset
- ihmefloodaajaolet
Eikö riittänyt että nostatit tuon toisen ketjun juuri? Kirjoitit sinne Mn>Am. Pitikö vielä uusi ketju aloittaa????
- Erikirjoittaja
Tää ei ollut minun aloitus.
Kirjoitin toiseen viestiin nuo kirjaimet. - saksanmaa
Nimeni ei ala M-kirjaimella.
- kyllläkokoajan.pakkomiel
Mietin niin paljon että ilmestyt haamuna. :DD
- eikaunisnäky
Olen ajatellut teidät yhdessä.
- ranskanmaa
Ajattelen juuri nyt.
- eräänJmiehenajatus
Jos sun nimes alkaa S,llä niin kyllä ajattelin.
- kyllä_vain_
Tietysti, jos eräs olisit.
- 5cardcharlie
Turha noita ihmisiä on ajatella kun kukaan ei palstalla tiedä kuka kukin on ellei itse paljasta kuten minä :) Mutta siltikin saatan käyttää jotain prosessori-valmistajan koodia joka takaa erilaiset laitteisto-osoitteet aina jos haluan, IP-ei voi luottaa lainkaan, mutta laitteisto-osoitteiden kooditkin..
Oikeasti pidän kahdestakin tytöstä tällä hetkellä, mutta ei ole ketään erityistä, kumpikin noista ovat pyytämässä itseäni tutustumaan heihin enemmän oikeassa elämässä, mutta.. - 5cardcharlie
Täytyy kyllä myöntää että pidän paljon noista "arvaustytöistä" ja "pelitytöistä", hauskoja kysymyksiä on aina joskus, eli tavallaan voisin ehkä olla ihastunut heihin :)
- 5cardcharlie
Joskus kun katson tyttöjen, erittäinkin hyviä ohjelmakoodeja, kun haluavat tehdä pelejä... joskus pitää hieman ohjeistaa, että tarvitsisi näin tehdä ja näin ja näin pitäisi tehdä, jos erittäin nopeata koodia haluat.
Haluavat tehdä liikkuvia kuvioita ruudulle ainakin varmastikin directx-ympäristöllä sitten... pitää vähän ohjeistaa sitten kun tekevät jo c-kieltä ja assemblyä, se onkin siinä juurikin directx:n perustaa.
Kun jaksaisin auttaa, noh, voin yrittää niitä auttaa miten jaksan.
EN ala niille opettamaan mitään assemblyllä tehtyä fast-fourieria enkä discrete-cosine-transform -juttuja... liian monimutkaisia aluksi.
Mutta kuvia liikkumaan ruudulle grafiikkakiihdytten avustuksella. Koska haluaisivat kai tehdä omia pelejä missä olisi liikkuvia kuvia :D - Jmiehn_ainut_sallit_vast
olen S ja sanon itsestäni että tietenkin olen ajatellut olevan näin söpön naisen kanssa. Eihän minua voi tai saa kukaan vastustaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057