Vieläkin, krist. uskoville herätykseksi

Herätyys

MUISTUTTAEN ja valisten Raamatun UT mukaisesta ja perustuvasta Oikeasta ja Oikeasti Kristillisyydestä.

Krist. uskovat ei ole kutsuttu maailmallisesti, pimeyden puolta edustavia äänesteleviksi / heroikseen ja johtavikseen valitsijoiksi. Vaan kaikille hyväksi Oiken ja hyväksi olevan Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden poulestä ÄÄNTÄ pitävästi eläviksi, puhuviksi ja toimiviksi / VAIKUTTAVIKSI.

Krist. uskovat ovat tästä pahan vallassa olevasta, (jo Luojan puolelta tuhoon tuomituksi ilmoitetun), saatanaa tuomiokseen palvelevan, maailman / ihmiskunnan kansakuntgien Jumalan Sanan (Raamatun UT) vastaisesti touhuihin ja politiikkaan mukautumiseta / osallisuudessa, = puolesta elämisestä ja toimimisista / väärin vaikuttamisesta ULOS, irtisanoutuviksi kutsuttuja. Sitä kaikille hyväksi, kaikkia kohtaan, ja kaikkille Luvallisen / Laillisen, = siihen kaikille hyväksi Totuuteen perustuvan, Oikeuden mukaisesti toimivaa pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa, jokaista Kristuksen Jeesuksen omaa (jäsentään myöden) YHTÄ olevasdti ja kaikessa YHTÄ pitävästi, Totuudessa YKSI mielisesti, keskinäisessä Rakkaudessa ja huolenpito yhteytdessä elävästi ja toimivasti / vaikuttavasti, RAKENTAVIKSI.

Jeesuksen nimessä... vähäinen palvelijansa, tähän em. Raamatun UT mukaiseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen em. mukaiseen kristillisyyteen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa.

Niitä muita etsivä / peräänkuulutteleva.

"Löytäneekö"?

4

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herätyys

      Siis ihan VAKAVASTI, varoitukseksi MUISTUTTAEN ja valisten!

      Jeesuksen nimessä... vähäinen, Totuudessa pysyvä ja siihen kaikille hyväksi Jumalan Sanan (Raamatun UT) mukaisuuteen pitäytyvästi elvä, puhuva ha toimiva, siihen Raamatun UT mukaseen Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsuttu, siihen näyllä armoitettu, palvelijansa ja seuraajansa.

      Missä lie ja miksi muut, piileskelevät. Kun ei NÄY, eikä kuulu?! Vaikka Raamatun UT mukaan kuuluisi NÄKYÄ. ja kuulua ihan kaikkeen maailmaan asti, kaikilleLuoduille. Myös ja etenkin tänne suomi24 keskustelufoorumeille. Jossa on näin valtavan paljon suuressa pimeydessä eläviä ihmisiä, USKOVAISIAKIN!!

      • Selkeyttä_palstalle

        Sekoilumonologisi sopisivat paremmin sinne profetiat-palstalle. Mitäs jos pysyisit siellä, kaltaistesi seurassa? Täällä on ihan tarpeeksi turhaa hulinaa muutenkin.


    • Ei löydy, usko jo!!!

      • Uskon_voitto_järjestä

        No mutta jos / kuitenkin krist. uskovilleko herätellen vakavasti / nöyrimpänä palvelijana esiintyen LÖYTYSI / LÖYTYISIKÖ... jne. jne. jne. jne. jne... ikuisesti toistuen / KOSKAAN ei tämä jankutus päättyen / näitä samoja jankutusketjuja aina vain / IANKAIKKISESTI tehden löytyisikinkö!!! :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      173
      1676
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      107
      969
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      85
      809
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      653
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      190
      450
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe