Ens kerralla

varaudusiihen

mä halaan sua ja kuiskaan sun korvaa että "ikävä" ;) :)

Jos tois vielä minttusuklaata :D

28

1129

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmät__kädet__

Halaaminen on ihanaa. saa tuntea lämpöä ja läheisyyttä.

• Niinonkin

Kylmä käsi lämmin sydän :) Mä en kyllä nyt satu muistamaan minkä lämpöinen sun käsi oli sen yhden kosketuksen perusteella :D

• Linssissäroska
        Niinonkin kirjoitti:

Kylmä käsi lämmin sydän :) Mä en kyllä nyt satu muistamaan minkä lämpöinen sun käsi oli sen yhden kosketuksen perusteella :D

Ooks sää hekottaja joku linssilude?

Avaa minkä vaan ketjun ni siäl sää hekottaja vastaat kuin kuin oisit ketjun alottaja!

• Niinonkin

Mä nyt vaan satun olemaan tuo aloittaja!!!

• Linssissäroska

Kaikissako etusivun ketjuissa? Sää oot ahkeroinu si aamun oikein urakkapalkalla!

• Oikeinliputethaan

Onnea ja iloa 59 kiloa!

• salaineihailija

Kunpa voisin tuolle naiselle ihastukselleni sanoa olet ihana ja koskettaa häntä mutta kun en voi kun hänen tunteensa ovat muuttuneet.

• leffaanmenoslentokoneita

Olit unessani. Kosketit kättäni, pidit minua kädestä, kuljit rinnallani. Muistan erityisesti sen kätesi kosketuksen, siitä unesta. Unessani oli välillämme erityinen tunnelma, vaikka mitään ei sanottu, tai puhuimme, mutta muusta, yhdentekevästä. Kylkesi ja kätesi kosketus kertoi silti enemmän kuin tuhat sanaa..
      Tai se oli vain mieleni pettävää tuotantoa.

• Poiuy

Muunnelma teemasta 1.456

• Poiuup

Mutta kovin toiverikkaasti esitetty, kuin todella todella uskoisi tekevänsä noin. Haavekuvista todellisuuteen hyppäys voi olla liian raskasta. Koska haavekuvien mukaista todellisuutta ei ole
        Voi voi

• aitoriitta

Ok. Saatte kutsua minut ja mieheni kylään ja tarjota jälkiruoaksi minttusuklaata. Se onkin muuten lempisuklaatani😀

• Ppouytt

Kummalle hän kuiskaa korvaan, että "ikävä"

Do you mind?

What ever, never mind

• Vastausmieheltä

Minttusuklaa on hyvää ja niin on naisseurakin, jos ja kun sinut taas kohtaan nainen.

• aitoriitta

Epäilenpä että kohtaamme pian ja se olisi mukavaa😀

• Jojopajopa

Hienoista ristiriitaa, 'vastaus mieheltä'kirjoittaja vastasi, olettaen, että ap on nainen. 'Aitoriitta' vastasi olettaen että ap on mies. Nyt hyppäsi lennosta vastanneen toisen miehen kyytin, jättäen ap:n ja aviomieskin vielä takapenkillä.

Noin kivasti voi kohtalot yhtyä, kun löytyy yhteinen nimittäjä (minttusuklaa). Aika höveliä.

• Oevoe_

Vielä se edellinenkin minttusuklaa syömättä. Aina kun ahistaa syön palan.

• Onsyömättä

Miksi?

• TuoVainJosSiltäTuntuu

En vain ole nopea syömään suklaata ja säästän sitä koska sillä on tunnearvoa. Tarviiko se muita selityksiä? :D

• Onsyömättä

Miksi tarvii helv kirjoittaa isoilla kirjaimilla ?

• siihenvarautunut

Ok... olen varautunut. Nyt kyllä jännittää, mutta jos minttusuklaata tuot... ;)

• anteekshirveesti

Taisi tämäkin aloitus olla vaan haaveilua siitä mitä haluaisin tehdä mutten kuitenkaan koskaan uskalla :( Enkähän edes tiedä pidätkö sä minttusuklaasta, täältä olin vain tunnistavani sut siitä minuttusuklaa jutusta :D

• siihenvarautunut
        anteekshirveesti kirjoitti:

Taisi tämäkin aloitus olla vaan haaveilua siitä mitä haluaisin tehdä mutten kuitenkaan koskaan uskalla :( Enkähän edes tiedä pidätkö sä minttusuklaasta, täältä olin vain tunnistavani sut siitä minuttusuklaa jutusta :D

Ei se lotossakaan mahdotonta ole voittaa täyspottia, vain erittäin epätodennäköistä ;)

• 5cardcharlie

Minkähänlainen harrastus tuollainenkin olisi "kuvaamme teitä"?
      - Junaraiteita ja muitakin teitä kuvaus harrastuksena, kuvata teitä.

• Sydänhalkee

Olisi kyllä jo sellainen tilanne, että saisi jopa minutkin sanattomaksi.
      Ei auttaisi kuin katsoa syvälle silmiisi ja vastata suukolla.

• sinäsanattomana

Tuo olisi jo niin mielenkiintoista että olisi melkeen pakko kokeilla ;):)

• 5cardcharlie

Oksenna kaikki muutin syvälliset ajatelmasi aivan mahan pohjasta toisen korvaan!

... niin niin tyttöjen kanssa keksintöjä johonkin tuollaiset, en suosita käytännössä tekemään.

• aitoriitta

Hyvä ystävä. Kysyn vielä, mitä haluatte tuliaisiksi. Tuommeko viiniä, kukkasia, kahvia vai sitä suklaata.? Odotan kovasti että pääsen tutustumaan koko perheeseen. Mehän olemme jo melkein sukulaisia; senverran pitkään on ”tunnettu”. Toivottavasti vaimosi ei suhtaudu tuloomme varauksellisesti. Kun hän tapaa meidät, hän ymmärtää kyllä, että meitä (minua) ei tarvi yhtään pelätä.

• vahingoksennus

Mutta niin joo jos sattuu olemaan oksennustautia, niin korvaan oksentamisen sijaan oksentaakin pussatessa suoraan toisen suuhun vahingossa.

Tietystikin mies sanoisi että: kiitos ravinnosta.

Ei kovin herkullisia puheitakaan, välttämättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5405
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2176
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1790
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      142
      1742
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1525
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1447
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1328
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1097
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1068
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      210
      926
    Aihe