Tupakka vs sähkösavuke

UusVapettaja

Näin kolmen päivän vapettamisen jälkeen kokeilin tavallista tupakkaa, ja se tuntui lähinnä vain todella huonolta vitsiltä. Ei tule kunnon savuja, maistuu pahalle, on 99 kertaa myrkyllisempää, roskaa ympäristöä, ja maksaa aivan tolkuttomasti. Eli sähkiksen jälkeen meni kaikki mielenkiinto tavallista röökiä kohtaan.
Jos haluatte todella lopettaa, niin kokeilkaa helvetissä sähkosavuketta!

9

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todellakantsiikokeilla

Minäkin pääsin tupakasta eroon jo 4 vuotta sitten juuri sähkiksen ansiosta.

• Tupakattakauan

Samoin minä. 2 vuotta sitten poltin 30 tupakkaa päivässä. Helmikuun eka viikolla 2016 sain hankittua sähkötupakan ja sillä viikolla poltin 4 tupakkaa. Ne olivat luultavasti viimeiset tupakat. Sen jälkeen olen pärjännyt hyvin sähkötupakalla.

Aluksi kokeilin erilaisia kynämalleja, jotka oli enemmän ja vähemmän huonoja. Sitten tilasin Kiinasta 75 W piirilevyn ja muut osat, noin parilla kympillä. Ensimmäisessä versiossa käytin yhtä halpaa 18650 akkua, mutta virran vähyys haittasi ja rakensin isompaan koteloon kahden akun version. Se on ollut hyvä ja luotettava vehjes, mt3 atomisaattorilla.

• fgdfbgfb

Siis kerrasta poikkiko vaihdoitte sähkötupakkaan? Tuliko minkälaisia vieroitusoireita`?

• Höyryttäjä

Itse vaihdoin niin että vain viikonloppuisin muutaman kuukauden normi tupakkaa ja loput ajasta sähkistä ja viikolla pelkkää sähkistä.
        Kun lopetin tupakan ja jatkoin sähkistä iski muutaman päivän päästä hirveä pääkipu, unettomuus ja hikoilu, lähti tosin pois tuo huono olo melko pian mutta unettomuutta oli muutaman päivän.
        Olenkin kyllä miedoilla nesteillä höyrytellyt eli teen itse n. 3mg.

• fgdfbgfb1
        Höyryttäjä kirjoitti:

Itse vaihdoin niin että vain viikonloppuisin muutaman kuukauden normi tupakkaa ja loput ajasta sähkistä ja viikolla pelkkää sähkistä.
        Kun lopetin tupakan ja jatkoin sähkistä iski muutaman päivän päästä hirveä pääkipu, unettomuus ja hikoilu, lähti tosin pois tuo huono olo melko pian mutta unettomuutta oli muutaman päivän.
        Olenkin kyllä miedoilla nesteillä höyrytellyt eli teen itse n. 3mg.

Kiitos vastauksesta. Tuliko sinulle tuo päänkipu jo viikon jälkeen, kun olit arjet ilman tavallsita tupakkaa vai vasta kun lopetit kokonaan?
        Mietin sitä, kun minulla on migreeni, että olisiko mahdollista huijata niin, että aluksi polttaisi muutaman tupakan päivässä ja loppuun himoon sähkötupakkaa?

• Höyryttäjä
        fgdfbgfb1 kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Tuliko sinulle tuo päänkipu jo viikon jälkeen, kun olit arjet ilman tavallsita tupakkaa vai vasta kun lopetit kokonaan?
        Mietin sitä, kun minulla on migreeni, että olisiko mahdollista huijata niin, että aluksi polttaisi muutaman tupakan päivässä ja loppuun himoon sähkötupakkaa?

Vasta kun lopetin kokonaan viikonloppu polttelutkin niin iski, en tarkkaan muista kauanko meni kun on jo reilu vuosi lopetuksesta aikaa mutta aika pian, olisko juurikin se kolmisen päivää, myrkyt varmaan poistui kehosta, häkä yms.
        Migreeni se on itelläkin mutta kyllä se pääkipu oli melko varmasti tupakan vieroitusta.

• Höyryttäjä
        Höyryttäjä kirjoitti:

Vasta kun lopetin kokonaan viikonloppu polttelutkin niin iski, en tarkkaan muista kauanko meni kun on jo reilu vuosi lopetuksesta aikaa mutta aika pian, olisko juurikin se kolmisen päivää, myrkyt varmaan poistui kehosta, häkä yms.
        Migreeni se on itelläkin mutta kyllä se pääkipu oli melko varmasti tupakan vieroitusta.

Saattoi se kyllä olla että iski vasta viikon tai kahden päästäkin, en oikein meinaa enää muostaa mutta aika pian kuitenkin ja ei kestänyt kauaa.

• adsdih13da

sähkötupaska roskiin ja nortti huuleen!

• Höyryttäjä

Maistuu niin pskalle että kuka nyt oikeaa tupakkaa polttaisi kun on höyrytin keksitty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe