Terve,vanhan bmwn aikeissa ostaa . K750 katettuna.
http://www.bmbikes.co.uk/photos/specphotos/k75 power graph.jpg
Mikä tuo juuri käyttökierroksill oleva kuoppa oikein on? Onko veto hengetöntä?
Muuten maks tehot riittää loistavasti. En tarvitse ylitehoja.
Muutenkin ostossa on paljon ajettu yli 100tkm ajettu mutta siisti.
Voiko tuommoisen empimis kierros kohdan jotenkin muuttaa !
K750 vääntökuoppa! Miksi?
50plustaasajelija
3
244
Vastaukset
- Jutustelija1
Katsos me vanhat parrat kuten minä, muistamme elävästi ajan kun ei ollut lineaarisia vääntö ynnä muita käyriä.
Ajan jolloin käyrät heiluivat kuin Z 750 huippunopeudessa, siis se sieltä kasarin alusta.
Ennen oli myös noita kuoppia käyrissä ja onhan ne ikäviä.- K75
Ei siinä oikeasti ole väännössä mitään kuoppia. Vetää tasaisesti kuin sähkömoottori. Itse kärräsin aikoinaan K75:llani muutaman kymmenen tuhatta kilometeiä. Upea pyörä, harmi että aikanaan luovuin.
Ja se nimi on todellakin K75 eikä K750..
- tiukkatyyne
Romu mikä romu.. samalla rahalla saat myös MP:n
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741