Ei mitään järkee

Mutta mä tykkään susta liikaa nainen. Tosin tiedät sen varsin hyvin. Mikä pahinta, tunne ei ole yksipuolinen :/

11

8387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäpahaa

      Miksi se pahinta on?

    • Ei oo mitään järkeä antaa rakkauden tapahtua. Tiedän, että se kutisee molemmilla, mutta ....

      • hffgjkkggfdgvknbvfw

        Järkeä?? Milloin rakkaudesta on tullut osa järkeä? Tai miten järki liittyy teidän tilanteeseen?


      • Mitäpahaa

        No eikö ole jo vähän myöhäistä, jos molempien tunteet on joka tapauksessa jo heränneet? Jos vapaita ihmisiä, niin mikäpä siinä, voi antaa mennä omalla painollaan.


    • älämiesnyt

      Laita sitä viestiä niin tutustutaan. Mitä voisit menettää siinä? Enemmänkin mitä voisit saada siitä?

    • Molemmat ollaan "varattuja" ja tunetaan vähän liiankin hyvin. Kaikki on lainausmerkeissä. Uskallemmko ?

      • Neuvoksi

        Elämä on aina riski ja itse te riskinne otatte, menee se sitten ojaan tai allikkoon. Toiset ei voi neuvoa teidän valintaan antaa. Syytätte vain itseänne jos valinta on väärä.


    • Vinkkelö

      Jos kerran tiedät, että tunteet on molemminpuolisia, niin eiköhän se olisi viisainta, että keskustelette tuon asian läpi kahdestaan ihan oikeassa elämässä.

    • jomminkummin

      Niin varattuna pitää osata kunnioittaa niin omaa puolisoa kuin tuon rakkauden kohdettaan. Salasuhde ei ole eikä tule ikinä onnistumaan. Ota ensin ero ja ole edes hetki sinkkuna niin voit antaa mahdollisuuden edes jatkossa. Toki voi varattuna tykätä ja ihastua. Mutta tee oikein äläkä aloita suhdetta ennenkuin entinen on hoidettu pois. En voi kuvitella miten jatkossa kun aloitatte tietäen tekeekö saman sulle kun olette yhdessä. Ei siihen saa tulla pienintäkään ongelmaa ettei toinen epäile sinun tykäämisistä. On seurannut paria joka pettämisellä aloitti ja kumpikin varattu. Nyt sitten ei luottoa ole toiseen mitenkään. Näkee niiden käytöksestä. Epäilys kalvaa lähes koko ajan. Ja kun toinen vielä valitsee ne ystävät joista ei ole vaaraa ihastumisesta niin voivat olla kavereita. Kun yksi joka erosi on sinkku ei saa tavata sitä miestä ilman häntä. Kun ehdotin että voisivat harrastaa yhdessä kun sama harrastus. Alkoi se rsyely täysin. Minä joka en ole koskaan pettänyt ja olen vanhempi olen se "turvallinen kaveri sille etten sitä viettele. Kertooko paljon suhteen sisällöstä? Ei hätää toki en edes tunne tuota kohtaan mitään vaikka sinkku olisikin. Mutta tuo meidän sinkku ei kelpaa mukaan mitenkään. On sekin huomannut saman. Kun juttelimme asiasta näki hän saman reaktion. Hyväksyy minut mutta eronutta sinkkua ei sen kaveriksi.

      • Ulkopuoliselta

        Siinä taas saarnaa kerrakseen..ootko pyhimys? Vai ihminen?


    • Tunteet velloo ylös, alas ja takas. Hän oli kumppaninsa kanssa luonani tänään. Haluanko oikesti vai onko se vain suuri illuusioni :p

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe