Mutta mä tykkään susta liikaa nainen. Tosin tiedät sen varsin hyvin. Mikä pahinta, tunne ei ole yksipuolinen :/
Ei mitään järkee
11
8202
Vastaukset
- Mitäpahaa
Miksi se pahinta on?
Ei oo mitään järkeä antaa rakkauden tapahtua. Tiedän, että se kutisee molemmilla, mutta ....
- hffgjkkggfdgvknbvfw
Järkeä?? Milloin rakkaudesta on tullut osa järkeä? Tai miten järki liittyy teidän tilanteeseen?
- Mitäpahaa
No eikö ole jo vähän myöhäistä, jos molempien tunteet on joka tapauksessa jo heränneet? Jos vapaita ihmisiä, niin mikäpä siinä, voi antaa mennä omalla painollaan.
- älämiesnyt
Laita sitä viestiä niin tutustutaan. Mitä voisit menettää siinä? Enemmänkin mitä voisit saada siitä?
Molemmat ollaan "varattuja" ja tunetaan vähän liiankin hyvin. Kaikki on lainausmerkeissä. Uskallemmko ?
- Neuvoksi
Elämä on aina riski ja itse te riskinne otatte, menee se sitten ojaan tai allikkoon. Toiset ei voi neuvoa teidän valintaan antaa. Syytätte vain itseänne jos valinta on väärä.
- Vinkkelö
Jos kerran tiedät, että tunteet on molemminpuolisia, niin eiköhän se olisi viisainta, että keskustelette tuon asian läpi kahdestaan ihan oikeassa elämässä.
- jomminkummin
Niin varattuna pitää osata kunnioittaa niin omaa puolisoa kuin tuon rakkauden kohdettaan. Salasuhde ei ole eikä tule ikinä onnistumaan. Ota ensin ero ja ole edes hetki sinkkuna niin voit antaa mahdollisuuden edes jatkossa. Toki voi varattuna tykätä ja ihastua. Mutta tee oikein äläkä aloita suhdetta ennenkuin entinen on hoidettu pois. En voi kuvitella miten jatkossa kun aloitatte tietäen tekeekö saman sulle kun olette yhdessä. Ei siihen saa tulla pienintäkään ongelmaa ettei toinen epäile sinun tykäämisistä. On seurannut paria joka pettämisellä aloitti ja kumpikin varattu. Nyt sitten ei luottoa ole toiseen mitenkään. Näkee niiden käytöksestä. Epäilys kalvaa lähes koko ajan. Ja kun toinen vielä valitsee ne ystävät joista ei ole vaaraa ihastumisesta niin voivat olla kavereita. Kun yksi joka erosi on sinkku ei saa tavata sitä miestä ilman häntä. Kun ehdotin että voisivat harrastaa yhdessä kun sama harrastus. Alkoi se rsyely täysin. Minä joka en ole koskaan pettänyt ja olen vanhempi olen se "turvallinen kaveri sille etten sitä viettele. Kertooko paljon suhteen sisällöstä? Ei hätää toki en edes tunne tuota kohtaan mitään vaikka sinkku olisikin. Mutta tuo meidän sinkku ei kelpaa mukaan mitenkään. On sekin huomannut saman. Kun juttelimme asiasta näki hän saman reaktion. Hyväksyy minut mutta eronutta sinkkua ei sen kaveriksi.
- Ulkopuoliselta
Siinä taas saarnaa kerrakseen..ootko pyhimys? Vai ihminen?
Tunteet velloo ylös, alas ja takas. Hän oli kumppaninsa kanssa luonani tänään. Haluanko oikesti vai onko se vain suuri illuusioni :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161698
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371442Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201266- 1431219
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1481191- 521165
- 571091
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46979