ajattelin sinua äskön väreilikö kehossasi kuulitko kuiskaukseni ajatuksissasi
yöllä tulen uniisi ja me tapaamme
sielumme kohtaavat ja sulautuvat yhdeksi
tunsitko sen nainen
maailmojenvälissä
6
245
Vastaukset
- tunnenhanminä
Aina joskus joskus mietin onko se vain kuvitelmaani, koska tunnen sen vain sillon kun todella ajattelen häntä. Jos on muuta mielessä niin silloin en tunne häntä.
- Tuntuikoposkilla
En.
Tunsitkos sen kun käänsin nenäsi nutturalle.- VaanKarvamato
Harmin lista se ei olluna minun nenä
- Eikäkinsenkin
VaanKarvamato kirjoitti:
Harmin lista se ei olluna minun nenä
Jaakin kylläkin eikäkin joskin poskin koskin tuskin . Sano nytkin kuinkakin voikin jokin ottaakin aivoonkin kuunnellakin.
- sattumaako.vain
Poskia kuumotti ja oli lämmin hyvä olo. Kuin helleaalto.
- Trehvit
no tavallaan juu nyt kun sanoit. Sulaudutaan vaan ens yönä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770