Vihaan sua.
.....
Öitä muru.
24
749
Vastaukset
- vi.hattu
Syystä että?
- ettästiiät
Olet surkein tapaamani ihminen. Kiroan sen päivän kun kävelit tielleni. Onneksi sua ei tarvi enää nähdä missään.
- Hyvästitsittee
💋👋👋
- monin.tavoin
No mutta sitähän minä olen selittämästä päästyäni koettanut selittää. Kauan otti että meni perille. Ei tarvitse nähdä eikä huomata.
- Tyhjentävästisanottu
Siihen ei liene mitään lisättävää eikä pois otettavaa.
- öitä_8209
- vastaavassatilanteessa
Vai niin.. https://www.youtube.com/watch?v=aEct0_UlnQs
- stalkkerille
Kyttää se somee. Noloo naine!!
- sivullinen.mies
Aloitus on hyvin ristiriitaine!!
Aloittaja on ilmeosesti NAINEN? Koska naiset käyttää "muru" sanaa.
Aloittaja EI oikeasti vihaa, vaan on täysin sekaisin, ihastunut ja korvianmyöten suossa.- Ihanyhtähyvin
Voi olla mies, miehen sanomana muru on minusta enemmän käytetty ja itse uskon että aloittaja on mies.
- ristiriittanen
Eikä ole.
- Trivial_pursotin
Mykkäkoulu jatkuu.....
- pata.kattilaa
Kahden ihmisen väliseen hiljaisuuteenhan tarvitaan kaksi henkilöä, joten pata kattilaa soimaa.
- Tadaatadaa
Ja aloittaja on sitten viisikirjaiminen mieshenkilö. Ettäs tiiätte.
- Tampion_jättänyt
Tampio tunnistettu!
- Älähuoli
Olisin tiennyt sanomattakin.
Mutta tarvitsit varmaan itsellesi hyvän mielen tuottavaa yökirjoittelua. - Muitanaisiasitten
Omat ovat tunteesi, pusu päälaen kaljuusi.
Viha on aikamoinen moottori tekemisille.
Muuttuuko rakkaus vihaksi, kun ei saa ... koskaan ... rakastaa- ykskaljupääjotaeipussata
Kuuleppa nyt, en mä sua vihaa vaikkei meistä mitään tullutkaan ja oletan et tuskin olit edes tosissasi alunperinkään. Miten vaan, miksi vihaisin? Et kuitenkaan mulle varsinaisesti mitään pahaa tehnyt ja kyllähän se satunnainen silmäpelikin piristi päivää!
Niin en siis ap ja en koskaan tee tuontyyppisiä avauksia jollet vieläkään ole ymmärtänyt. - ykskaljupääjotaeipussata
ykskaljupääjotaeipussata kirjoitti:
Kuuleppa nyt, en mä sua vihaa vaikkei meistä mitään tullutkaan ja oletan et tuskin olit edes tosissasi alunperinkään. Miten vaan, miksi vihaisin? Et kuitenkaan mulle varsinaisesti mitään pahaa tehnyt ja kyllähän se satunnainen silmäpelikin piristi päivää!
Niin en siis ap ja en koskaan tee tuontyyppisiä avauksia jollet vieläkään ole ymmärtänyt.Tarkennuksena: en siis toivottele öitä, aamuja, synttäreitä, nimipäiviä tms. täällä. Ikäviä avauksia olen kyl tehnyt, pakko myöntää mut aikaa jo viimeisestä.
- josoletutttukaljupää
ykskaljupääjotaeipussata kirjoitti:
Niin en siis ap ja en koskaan tee tuontyyppisiä avauksia jollet vieläkään ole ymmärtänyt.Onhan sua pussattu monasti, olen nähnyt ja itsekin sitä tehnyt ;)
- Lieneemahdollisuuksien
josoletutttukaljupää kirjoitti:
Onhan sua pussattu monasti, olen nähnyt ja itsekin sitä tehnyt ;)
Rajoissa ettei ole oikea ihminen kyseessä.
- Iloinenpuolestasi
josoletutttukaljupää kirjoitti:
Onhan sua pussattu monasti, olen nähnyt ja itsekin sitä tehnyt ;)
Jaa se Ellu? Vai sellaista teillä onkin 😄👍
- Saahansitävihata
Vähän ehkä outo palsta vain kertoa se, onhan täällä vihapalstakin olemassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740